Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Χειροποίητες τσάντες για τα δώρα σας / Handmade gift bags

Ακόμη μία ιδέα ανακύκλωσης !!!!
Μην πετάτε τις χάρτινες συσκευασίες  κορν φλέικς, απορρυπαντικών , κτλ . Μπορείτε να φτιάξετε όμορφες τσάντες για τα δώρα σας !!!
One more recycling idea !!!!!
Don't throw away  corn flake boxes, detergent boxes , etc. You can make lovely gift bags !!!

 Για να δείτε κι άλλες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές , 
κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see more Christmas crafts .






Μπορείτε να δείτε πώς έφτιαξα τις παπαρούνες από τσόχα 
στις επόμενες δύο εικόνες.
You can see  how Ι made the felt poppies 
in the following two pictures .



Πήρα την ιδέα από την Valentina :
I got the idea from Valentina :


Δείτε μερικές δημιουργίες της :
Look at some of her creations :







Πρέπει να επισκεφτείτε τις επόμενες σελίδες /
You should visit the following pages :

για να δείτε πώς να αξιοποιήσετε αυτές τις χάρτινες συσκευασίες
 to see how you can give new life to these  packaging boxes


και να φτιάξετε αυτές τις όμορφες τσάντες για δώρα
and make  these beautiful gift bags 



ή αυτά τα υπέροχα κουτάκια για δώρα
or  these lovely gift boxes




ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!!!!!

MERRY CHRISTMAS !!!!!!!!!




53 σχόλια:

  1. Τι όμορφες ιδέες μας δίνεις πάντα!
    Νίκη μου πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου μια γλυκα είναι οι τσαντούλες, χρόνια πολλά!!! καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου να περάσεις πολύ όμορφα!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι !!!!!
      Καλά Χριστούγεννα σε σένα και τους αγαπημένους σου !!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  3. Lovely ideas Niki. Thanks for the inspiration.
    My best wishes for Christmas and the New Year.
    Love,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικές ιδέες, ευχαριστούμε Νίκη και Valentina! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά δεν παίζονται οι τσαντούλες! Μπράβο βρε σι Νίκη.Φιλιά πολλά και από μένα και να περάσεις όμορφα! Καλά Χριστούγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ !!!!! Καλά Χριστούγεννα !!!!!!!
      Πολλά φιλιά !!!!!!

      Διαγραφή
  6. *ξαδελφούλα* μου ,μου άρεσαν πάρα πολύ οι χάρτινες τσαντούλες .Η δική σου δε ,έγινε πάρα πάρα πολύ όμορφη!!!!Ευχομαι να περάσετε χαρούμενα Χριστούγεννα ,υγεία και ευτυχία για την νέα χρονιά!!!Πολλά πολλά χριστουγεννιάτικα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , 'Εφη μου !!!!!! Εύχομαι επίσης ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και υγεία και ευτυχία για το 2014 σε σένα
      κι όλους τους δικούς σου !!!!!!
      Πολλά γιορτινά φιλιά από την μακρινή σου "ξαδελφούλα"

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη ιδέα για την ανακύκλωση χάρτινων συσκευασιών. Όλες οι τσαντούλες είναι τέλειες. Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες, μπράβο κορίτσι!!! Καλές γιορτές, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ !!!!!!! Καλές γιορτές , Σοφία μου !!!!
      Φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  9. Απίστευτα όμορφη η ιδέα σου Νίκη μου , μπράβο και πάλι μπράβο
    Νίκη μου σου εύχομαι καλές οικογενειακές γιορτές με όσα επιθυμείς καλή μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ' ευχαριστώ πολύ , Νικόλ μου !!!!!
      Καλές Γιορτές με υγεία για σένα και τους αγαπημένους σου !!!!!
      Πολλά φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  10. όμορφα όλα και ωραία ιδέα! μπράβο Νίκη μας , ποτέ δε κουράζεσαι και έχεις και τόσο όμορφες ιδέες
    καλά χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Δελφινάκι μου !!!!!
      Καλά Χριστούγεννα , επίσης !!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες ιδέες και χρήσιμες για τις γιορτινές ημέρες που διανύουμε....
    Καλά χριστούγεννα να έχεις Νίκη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νίκη μου πανέμορφες οι τσαντούλες, φοβερές ιδέες μας έδωσες!!! Ευτυχισμένα Χριστούγεννα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Ειρήνη μου !!!! Καλά Χριστούγεννα !!!!
      Φιλιά !!!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες οι τσαντούλες Νίκη μου!!!Καλά Χριστούγεννα!!!
    Νά περάσης πολύ όμορφα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Ντίμη μου !!!!
      Καλά Χριστούγεννα !!!!!!!
      Φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  14. Merry Christmas!
    May the joy of Christmas fill your heart.:)
    Beautiful works!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ , Μεταξία μου !!!!! Πολλές ευχές για ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ επίσης !!!!!!

      Διαγραφή
  16. πολύ όμορφες τσαντούλες ....
    χρονια πολλα και καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ευχαριστώ πολύ , Ειρήνη μου !!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩ ΤΙΣ ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τί υπέροχη ιδέα Νίκη μου!!! Να είσαι καλά!!! Τώρα ξέρω τί θα κάνω τα κουτιά...ενθουσιάστηκα!!! Μόλις χθες πέταξα δύο τέτοια κουτιά και κρίμα :((
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και αγάπη!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά,Νίκη,Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, καλές γιορτές να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νίκη μου , χρόνια πολλά με υγεία κι αγάπη πάνω απ' όλα!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Χρόνια Πολλά, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Um Ano Novo maravilhoso para vc e toda sua família.
    Fiquem com DEUS.
    Beijo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφα ΟΛΑ!
    Σου αφήνω Αγάπη και Ευχές

    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειες ιδέες !!! Σίγουρα θα τις αξιοποιήσουμε !!! Καλές γιορτές, υγεία, αγάπη, υπομονή και καλές δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλειες ιδέες !!! Σίγουρα θα τις αξιοποιήσουμε !!! Καλές γιορτές, υγεία, αγάπη, υπομονή και καλές δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή