Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση από ανακυκλώσιμα υλικά/ Christmas decoration from recycled materials


Μην πετάτε τα μεταλλικά καπάκια των βάζων !!! 
 Don't throw away jar lids !!!!!!

 Για να δείτε κι άλλες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές , 
κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see more Christmas crafts .

Έφτιαξα Χριστουγενιάτικα στολίδια για το δέντρο, αξιοποιώντας μερικά μεταλλικά καπάκια.
I made a few  Christmas tree ornaments  giving new life to some metal jar caps.


Το καπάκι στα δεξιά  το κέντησα σταυροβελονιά !!!
I cross stitched the jar lid on the right !!!!!



























Μερικές ακόμη ιδέες :
Some more ideas :

Βάσεις για ρεσώ από  ανακυκλωμένα μεταλλικά καπάκια βάζων
Candle holders from recycled metal jar lids




Μια από τις υπέροχες ιδέες της Άννας !!!!
One of Anna's excellent ideas !!!!!





Καπάκια αντί για κορνίζες για τις φωτογραφίες σας !!!!
Metal jar lids  instead of frames for your photos !!!!!



Υπέροχα Χριστουγεννιάτικα δεντράκια από ανακύκλωση  καπακιών από μπουκάλια.
Lovely Christmas trees  from  recycled metal bottle caps.


Καλό σας απόγευμα !!!!!
Have a lovely afternoon !!!!!!




44 σχόλια:

  1. Πανέμερφα έγιναν Νίκη μου!!Μπράβο σου!!Αλλά καί Η ιδέα,γιά ρεσώ,καταπληκτική!!!Καλό Σ/Κ!!!φΙΛΆΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ , Ντίμη μου !!!!!
      Καλό Σ/Κ επίσης !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  2. Ταίριασαν πολύ όμορφα στο δέντρο!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hola ideas fantásticas y bastante sencillas de hacer, solo la cuota de amor y listo!!! besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο!!!πολυ καλη δουλεια!καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μερικά είναι πανέμορφα! Ούτε που θα το είχα φανταστεί αυτό!Μπορείς να κάνεις τελικά τα πάντα. Καλό Βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου τελικά τα πάντα ανακυκλώνονται και γίνονται υπέροχα , αλλά και σταυροβελονιά στο καπάκι !!!!
    Ευχαριστούμε για όλες της ιδέες σου
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Νικόλ μου !!!!!
      Καλό Σ/Κ , επίσης και πολλά φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  7. Wow, I love your recycling-ideas, very inspiring blog you have!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την περίμενα αυτήν την σταυροβελονιά στο καπάκι από την ημέρα που μου την περιέγραψες!! Πολύ ωραία έγινε!!! Και βέβαια ανακυκλώνουμε όσα μπορούμε!!! Πέρνα να δείς τί έφτιαξα κι εγώ! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. Πέρασα από το blog σου και ενθουσιάστηκα , Μαριάννα μου !!!! Τα πλαστικά καπάκια σου έγιναν
      φανταστικά με το ντεκουπάζ !!!!! Όλες σου οι δημιουργίες ΥΠΕΡΟΧΕΣ !!!!
      Πολλά φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  9. I adore this type of recycling, Niki
    I'm getting addicted to your blog.
    Kisses,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mπράβο Νίκη μου, τόσοσε αυτήν όσο και στις προηγούμενες αναρτήσεις σου έχεις δώσει ρεσιτάλ με τίτλο.... "τίποτα δεν πάει χαμένο" και κυρίως θέλω να επισημάνω ότι όλες οι κατασκευές είναι καλόγουστες και πρωτότυπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Φλώρα μου !!!!! Ναι , με την ανακύκλωση έχω ένα "κόλλημα" !!!! χα χα χα !!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα, οικολογικά και χριστουγεννιάτικα! Μπράβο Νίκη η σταυροβελονιά πολλή ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!
    ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ DECOUPAGE ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΛΕΚΤΑ,ΠΑΛΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΒΕΡ,ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ , Άννα μου !!!! Τα δικά σου μου άρεσαν πολύ !!!Και πλεκτά πρέπει να είναι υπέροχα !!!!
      Καλές δημιουργίες !!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα Νίκη μου....Το κεντητό καπάκι τέλειο και πρωτότυπο ταυτόχρονα!!!Χαρά στην υπομονή σου....Δεν κατέχω την σταυροβελονιά (και γενικά το κέντημα), αλλά το συγκεκριμένο μου φαίνεται πολύ δύσκολο...Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι ιδέες σου είναι πάντα πολύ πρωτότυπες και όμορφες! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο *ξαδελφούλα* για τις ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας και ενίοτε τις δημιουργίες σου απο τις οποίες εγώ τουλάχιστον εμπλουτίζω το μυαλό μου !!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα! Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα στολίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Que bonitos adornos de Navidad.
    Me gusta mucho todo lo que haces.
    Gracias por compartir los gráficos.
    Besos desde España y feliz semana.
    Rosana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεγάλη ιδέα με καπάκια. Επίσης, μπορώ να χρησιμοποιήσω βάζα, δοχεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή