Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Σχέδια για κεντήματα με φρούτα / fruit cross stitch patterns

26  σχέδια με φρούτα για κέντημα σταυροβελονιά . Ιδανικά για να κεντήσουμε
 πετσέτες , τραπεζομάντηλα , μαξιλαράκια και κουρτίνες για την κουζίνα μας.
Τα μικρά μοτίφ είναι ιδανικά για να στολίσουμε τα καπάκια από βαζάκια με χειροποίητη μαρμελάδα και να τα προσφέρουμε ως δώρο στους αγαπημένους μας !!!
26  fruit cross stitch patterns. Ideal for stitching napkins, tablecloths, cushions and curtains for our kitchen. 
The small motifs are ideal to embellish the lids of homemade jars of jam  and offer them as a gift to our beloved ones !!!!!


                                             















































































































































Καλή Κυριακή !!!!!!!!
Have a lovely Sunday !!!!!!!!


18 σχόλια:

  1. Τα κεντήματα που δείχνεις για να στολίζουν βαζάκια μαρμελάδας μου άρεσε πολύ! Εγώ επειδή κάνω συχνά δώρα γλυκά και μαρμελάδες στις φίλες μου, θα ήταν όμορφα αν στόλιζα και τα καπάκια τους έτσι. Καλημέρα Νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα !!!!!Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!!! Εξαιρετική η ιδέα σου -
    μήπως πρέπει να την προσθέσω στην ανάρτησή μου ????? Διπλή η χαρά να σου κάνουν δώρο μια υπέροχη μαρμελάδα
    με κέντημα στο καπάκι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το προσθέσεις, αμέ, γιατί όχι. Εγώ πάντως κάποια στιγμή θα τα φτιάξω να στολίσω τα βαζάκια μου :)

      Διαγραφή
    2. Το έκανα ήδη !!!!! Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα !!!!

      Διαγραφή
  3. τι τελεια!
    ολα χαριτωμενα!
    ιδιως τα κερασακια!
    καλη Κυριακη!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Κική μου !!!!
      Καλή εβδομάδα !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα σχέδια μπορούνε να στολίσουνε απίθανα βαζάκια με μαρμελάδες, τραπεζομάντηλα, τσάντες, ποδιές κουζίνας, πετσέτες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα καί χαριτώμενα όλα τά σχέδια Νίκη μου!!!
    Καλή χρονιά μέ αγάπη καί ευτυχία στό σπιτικό σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ντίμη μου !!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ !!!!!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη, υγεία και ευτυχία και στο δικό σου σπιτικο !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια σχέδια Νίκη. Αποθηκεύονται για μελλοντική χρήση. φιλάκια κ ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Χριστινάκι !!!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Thank you for the freebies and I wish you a Happy New Year and your family!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία .το καθένα με την ομορφιά και τη χάρη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή