Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Σχέδια με λουλούδια για κέντημα / Cross stitch flower patterns

25 σχέδια με λουλούδια για κέντημα σταυροβελονιά
25  flower cross stitch patterns
Σχέδια για κέντημα με τουλίπες , τριαντάφυλλα , μαργαρίτες , ορτανσίες , βιολέτες και άλλα λουλούδια 
Cross stitch patterns of tulips , roses , daisies , hyndrageas , violets and other flowers .

Επισκεφτείτε την ετικέτα : Λουλούδια σταυροβελονιά .
Visit the label : Cross stitch flowers .


































































































































































Μπορείτε να δείτε πολλά περισσότερα σχέδια αν επισκεφτείτε τα παραπάνω blogs !
You can see many more patterns  if you visit the above blogs !


Καλό σας βράδυ !!!!!
Have a nice evening !!!!!




15 σχόλια:

  1. Τις ορτανσίες τις λάτρεψα,είναι το αγαπημένο μου λουλούδι!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις όταν ήμουν μικρούλα προσπαθούσα να κεντήσω διάφορα σχέδια. Μετά πέρασε και η μόδα,μεγάλωσα άλλαξαν και τα ενδιαφέροντα και δεν ξανά ασχολήθηκα. Αλλά τώρα που τα βλέπω σκέφτομαι πόσο όμορφα είναι και τη ωραία πράγματα μπορείς να κάνεις με αυτά! Μου ξύπνησες γλυκές αναμνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας έφερες την άνοιξη !!! καλά θα ήταν !!!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφα όλα και ως εμφάνιση / σχέδιο και χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά και όμορφα Νίκη μου , σημείωσα τα μπλογκ για μελλοντική χρήση
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λουλούδια πάντα ομορφαίνουν!!
    Πολύ όμορφα όλα τα σχεδιάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θυμιζουν Ανοιξη!
    αγαπημενη μου εποχη!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα σχέδια Νίκη μου πραγματικά το ένα καλύτερο από το άλλο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί πανέμορφα λουλούδια Νίκη μου!!!Ωραία σχέδια!!Αποθήκευσα τήν σελίδα!Καλή σου μέρα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Esquemas maravilhosos!
    Já tenho saudades de fazer ponto de cruz!
    Tudo de bom!

    ΑπάντησηΔιαγραφή