Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση με υλικά από τη φύση / Christmas decoration with materials from nature

Πρωτότυπες βάσεις για ρεσώ (κηροπήγια) από φρούτα.
Original candle holders from fruit.
Τα πορτοκάλια , τα ρόδια και ο ανανάς μπορούν να γίνουν υπέροχες βάσεις για ρεσώ !!!!
Oranges , pomegranates and pineapples can be turned into lovely candle holders !!!!!


 Για να δείτε κι άλλες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές , 
κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see more Christmas crafts .


























Για να αδειάσετε το πορτοκάλι και το ρόδι , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μαχαίρι για να κόψετε γύρω-γύρω το εσωτερικό, χωρίζοντας τη σάρκα από τη φλούδα. Αφού το κάνετε αυτό, μπορείτε να βγάλετε τη σάρκα του φρούτου με ένα κουτάλι .
To hollow out the orange and the pomegranate , you can use a knife to cut around the inside,
separating the flesh from the skin . After doing this , you can  scoop out the flesh quite easily.








Ο ευκολότερος τρόπος για να βγάλετε το περιεχόμενο από ένα ανανά, είναι να χρησιμοποιήσετε το ειδικό εργαλείο που τον κόβει ταυτόχρονα και σε ομοιόμορφες ροδέλες  (μπορείτε να το δείτε στη φωτογραφία)  αλλά νομίζω
ότι και με ένα μαχαίρι γίνεται.

The easiest thing to use  to hollow out the pineapple is a pineapple corer (you can see it in the photo), but a knife will work fine , too !!!



































Λίγο πριν δημοσιεύσω αυτή την ανάρτηση , μου κατέβηκε η ιδέα ότι θα μπορούσα
να μετατρέψω και μήλα σε βάσεις για ρεσώ. Βλέπετε εδώ φωτογραφίες όλης της διαδικασίας.
A little time before posting this , it dawned on me that I could also turn  apples
 into  candle holders.Here you can see the photos of the whole process :







































Το κόκκινο μήλο μου έπεσε κατά λάθος και το επάνω μέρος  κόπηκε στα δύο !!!
I dropped the red apple by accident and the top part broke into two pieces !!!






Καλή εβδομάδα !!!!!
Have a lovely week !!!!!


47 σχόλια:

  1. Λάτρεψα όλες τις προτάσεις ιδέες σου Νίκη μου!!!
    Χίλια μπράβο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όμορφο !!! καλή ιδέα ..και του χρόνου...
    καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικη μου τα φρουτα σου-κηροπηγια , καταπληκτικα !!! Καλες γιορτες με το γλυκο φως των χειροποιητων δημιουργηματων σου, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ , Μαίρη μου !!!!!
      Καλές γιορτές , επισης !!!!
      φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  4. Beautiful natural decorations, Niki! I love when you show step by step. And those lovely cross stitch ideas from your previous post. All your blog is full of fun.
    A kiss,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειαααα!! θα σε μιμηθώ!! φιλάκια , καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια τα φυσικά σου ρεσώ, Νίκη μου!!!!!!
    Μοσχοβολάνε κι όλας!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ έξυπνο ! Σου δημιουργεί ατμόσφαιρα από 3 φρούτα! Άσε που τρως στο τέλος και τον ανανά! Θα το κάνω και εγώ. Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κάνω κι εγώ αυτό με το πορτοκάλι!!
    Και καρφώνω και γαρυφαλλο..μυρίζει τέλεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ πρωτότυπες! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες ιδεες ειναι αυτές;έχω ενθουσιάσει......σίγουρα θα χρησιμοποιήσω κάποιες από τις πολυ όμορφες ιδέες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι σίγουρη πως θα μοσχοβολάνε τα κουφωμένα φρούτα. Σίγουρα θα το δοκιμάσω κι εγώ. Θα υιοθετήσω και την ιδέα της "beauty and the food beast" με τα καρφωμένα γαρύφαλλα! Ειδικά τώρα που στα Πολωνικά σούπερ μάρκετ, βρίσκουμε και πορτοκάλια Ελλάδας! Πείτε με ότι θέλετε αλλά τα Ισπανικά δεν έχουν ούτε την ίδια υπέροχη μυρωδιά, ούτε την ίδια γεύση με τα δικά μας. Υπέροχη ανάρτηση Νίκη μου και κυρίως μοσχοβολιστή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ' ευχαριστώ πολύ , Σοφία μου !!!!! Ναι τα Ελληνικά πορτοκάλια έχουν υπέροχο άρωμα !!!! Θα προσθέσω και γαρύφαλλα !!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ πρωτότυπες οι βάσεις για ρεσώ,από φρούτα,Νίκη μου!!!Τό ίδιο κάνω μέ τό πορτοκάλι καί τά γαρύφαλλα!!!!Καλή συνέχεια στίς όμορφες κατασευές σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν , Ντίμη μου !!!!! Πάω να δω τις καινούργιες σου δημιουργίες !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες ,γλυκές και μοσχομυριστές οι βάσεις σου για τα ρεσώ Νίκη......
    Καλές γιορτές να έχεις με το γλυκό φώς που θα σκορπίζουν
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν !!!!!Καλές γιορτές επίσης !!!!
      Φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  14. μυρωδιές,ομορφιές...!!! υπέροχη ιδέα για μια σύνθεση για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι!!!φιλάκια πολλά Νίκη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεμάτο στολίδια βλέπω το γιορτινό σου τραπέζι
    και μάλιστα απ' τα χεράκια σου μέχρι και ο φωτισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ , Φλώρα μου !!!! Καλά θα ήταν να επαρκούσε ο φωτισμός με τα κεριά- θα κάναμε οικονομία στη ΔΕΗ !!!!

      Διαγραφή
  16. Είναι όλα όμορφα, Νίκη, αλλά ο ανανάς με ξετρέλανε! Είναι πολύ γουστόζικος! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα ο ανανάς μου αρέσει πιο πολύ !!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου !!!!
      Πολλά φιλιά !!!!!

      Διαγραφή
  17. Κι εγω ανανα ψηφιζω!!! Δαγκωτο... ;-) Καλο βραδυ, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Super original !!!!!

    ♬♪ ⋱ ⋮ ⋰
    ♬♪ ⋯ ✰ ⋯
    ♬♪ ⋰ ⋮ ⋱


    O dia mais doce e luminoso do ano está se aproximando... que a esperança de fazer o bem ao próximo se renove em nossos corações a cada dia que falta!...
    Boa quinta-feira.
    Beijinhos.
    Brasil

    ♡♡⊱°•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όλα πολύ όμορφα!! Όμως δεν κρατάνε πολύ. Τι κρίμα! Όπως και να ΄ναι είναι μια πολύ όμορφη ιδέα. Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. όμορφα , ρομαντικά!! καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hello Niki

    A Happy New Year for you

    I`m retributing the visit you did in my blog, and that left me very happy.

    The idea of the fruit candlessticks is so original!

    I liked it.

    That must leave a good scent while burning, no?

    I hope the rest of your Holiday season is fun and festive.

    Paula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίες ιδέες! Πήρα καινούργια επαγγελματικά έπιπλα για το μαγαζί μου το φθινόπωρο από εδώ https://e-metaxakis.com/, το διακόσμησα για τα Χριστούγεννα και δυστυχώς λόγω της κατάστασης είμαστε κλειστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή