Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα στολίδια από φυσικά υλικά / Christmas ornaments from natural materials

Ψάχνετε για φιλικές προς το περιβάλλον ιδέες για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση ???? 
Η φύση  προσφέρει μεγάλη ποικιλία  υλικών για γιορτινές διακοσμήσεις !!!
Are you looking  for  some  earth-friendly
 Christmas decorating ideas ??? 
 Nature offers a wide variety of materials for holiday decorations.
Here are some ideas :







Τα έβαψα με  σμάλτο  για να τους δώσω  γυαλιστερή εμφάνιση. 
I applied some enamel paint  to give them a glossy look.



Μερικές ακόμη  ιδέες :
Some more ideas :
Some
































 Για να δείτε κι άλλες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές , 
κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see more Christmas crafts .



Καλή εβδομάδα !!!!!!
Have a lovely week !!!!!



35 σχόλια:

  1. καλή εβδομάδα ..και σε εσένα Νίκη......ωραία χριστουγεννιατικα
    διακόσμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bem! Que pequenas decorações lindas!
    Adorei a seleção de imagens!
    Boa semana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες ιδέες συγκέντρωσες!!!Μου αρέσει η διακόσμηση με φυσικά υλικά!!!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα μου άρεσαν τα φρούτα ως διακοσμητικό στοιχείο μετά από κατάλληλη κατεργασία.
    Ειδικά με τα ρόδια έχω μούρλια και τα δικά σου φρούτα τα βρίσκω πολύ όμορφα και έτοιμα να στολίσουν ένα σπιτικό.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου, τα ρόδια δεν χρειάζονται καμία κατεργασία - τα αφήνεις και στεγνώνουν μόνα τους( αρκεί να είναι σχετικά μικρά και άγουρα για να μην σαπίσουν).
      Μετά τους δίνω χρώμα με σμάλτο.
      Να είσαι καλά !!! Φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες ιδέες!
    Τα φυσικά υλικά όπου και να χρησιμοποιηθούν χαρίζουν ζεστό αποτέλεσμα!
    Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I adore this natural type of Christmas decorations! The one before last with the pistachio shells on the door knob is a beauty. Lovely Christmas Post Niki.
    Kisses,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τά χριστουγενιάτικα στολίδια σου Νίκη μου!!!Καί οι ιδέες πού μάς προτείνης,υπέροχες!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ , Ντιμη μου !!!!
      Καλή εβδομάδα !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  8. So very beautiful!!!! As a "nature girl", I really loved these natural decorations! Nature provides the most beautiful gifts and inspiration!
    Have a lovely new week, Niki mou!!! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much , Annuk mou !!!!! I am so glad you like them !!!!!
      Have a lovely week , too !!!!!
      Polla filakia !!!!!

      Διαγραφή
  9. Λατρευω οτιδήποτε φυσικό. Τα εφτιαξες πολυ ωραία,μπραβο. Μου αρέσουν πολυ κ οι άλλες εικόνες που επελεξες να μας δειξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Σε άλλη ίσως σχετική ανάρτηση βάλε και το πίνακα με τα κλαδιά και τα φωτάκια που θα πάρει έπαθλο κι ο νικητής του Συμποσίου! :)))
    Χάρηκα απίστευτα που είδα εδώ τα κεράκια μου!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστούλα μου, σίγουρα θα βάλω τον υπέροχο πίνακα με τα κλαδιά !!!! Σε 2-3 ημέρες με μιά ανάρτηση που ετοιμάζω και είναι σχετική .
      Πολλά φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  11. Είμαι οπαδός της χρήσης φυσικών υλικών!!!Είναι υπέροχα όλα τους!!!Μπάβο Νίκη...Πολύ ωραία επιλογή του σμάλτου..Τους τόνισες τη φυσική τους ομορφιά...
    Καλό βράδυ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες κατασκευές! Ειδικά αυτή η θλιμμένη κουκουβαγίτσα στη καρδιά μου την έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και την επίσκεψή σου στο blog μου !!!!! Πάω να σε επισκεφτώ κι εγώ !!!!

      Διαγραφή
  13. Μα τι ωραίες ιδέες είναι αυτές! Μου αρέσει που είναι όλες εμπνευσμένες από τη φύση με υλικά που η ίδια μας χαρίζει!
    Φιλιά, Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ !!!!!
    Φιλιά !!!! (δεν ξέρω το μικρό σου όνομα !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα όλα...και χρώματα και σχεδια ... τα κοχύλια πολύ όμορφα... τα κεράκια της Αριστεούλας μας..αλλά και όλα τα άλλα πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή