Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

μικρά παιδικά μοτίβα σταυροβελονιά /small children cross stitch motifs

Ωραία σχέδια για κεντητές σαλιάρες , σεντόνια, κουβερτούλες για μωρά και κάδρα για παιδικά δωμάτια 





ένα πολύ όμορφο σχέδιο για παιδικό κεντημένο δειγματολόγιο
a lovely pattern for a children cross stitch sampler























ένα ακόμη όμορφο σχέδιο για παιδικό κεντημένο δειγματολόγιο
one more pattern for a children cross stitch sampler




Επισκεφτείτε την ετικέτα Παιδικά κεντήματα .
 Visit the label Children cross stitch patterns . 

Καλό βράδυ !!!!!!
Have a nice evening !!!!!!!

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα Νίκη μου!!
    Πανέμορφα τα σχέδιά σου και ειδικά το πρώτο το φαντάζομαι για παιδική κουβερτούλα και είναι θαυμάσιο! Θυμήθηκα όταν,η αδερφή μου κι εγώ κεντούσαμε τέτοια σχέδια σε σεντονάκια και κουβερτούλες για τις μικρές μας!!! Να είσαι καλά που τα μοιράζεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι χαριτωμένα σχέδια Νίκη μου !!! Πανέμορφα και πολύ χρήσιμα για δωράκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρισχαριτωμένα τα σχέδια που μας παρουσιάζεις. Ευχαριστούμε.
    Φιλιά και καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, πόσα χρόνια με πήγες πίσω.. Όχι μόνο όταν ήταν ο γιος μου μωρό, αλλά όταν ήμουν εγώ! Σ' ευχαριστώ! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή