Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Πώς κεντάμε τα φύλλα μανόλιας / How to embroider magnolia leaves

κέντημα σε φύλλα μανόλιας / embroidery on magnolia leaves





























Πώς κεντάμε τα φύλλα μανόλιας 
How to embroider magnolia leaves


Κόβουμε το χαρτί έτσι ώστε να έχει περίπου το μέγεθος του φύλλου και το στερεώνουμε επάνω στο φύλλο με κλιπς  ή μανταλάκια .Με μια βελόνα τρυπάμε ταυτόχρονα το χαρτί και το φύλλο στα σημεία από όπου θα περάσουμε τη βελόνα όταν κεντήσουμε το φύλλο .






Αφαιρούμε το χαρτί και κεντάμε το σχέδιο χρησιμοποιώντας τις τρύπες που μόλις κάναμε . 








Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα κεντημένα φύλλα μανόλιας για διακόσμηση ή σαν καρτούλα για να συνοδεύσει το δώρο μας (gift card) . 
Επειδή τα φύλλα έχουν την τάση να κυρτώνουν , μπορούμε να τα τοποθετήσουμε ανάμεσα στις σελίδες ενός μεγάλου βιβλίου και να τα αποξηράνουμε .


           Κάνετε κλικ εδώ  για λεπτομερείς οδηγίες κατασκευής στα Αγγλικά.
            Click here  for a detailed tutorial in English .

Επισκεφτείτε την ετικέτα κατασκευές .
Visit the label Do It Yourself .


           Καλημέρα σας !!!!!!!! Χρόνια Πολλά !!!!!!!!
                      Have a nice day !!!!!!!!



19 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό!!!! Δεν έτυχε να δούμε ξανά κάτι τέτοιο Νίκη! Είναι υπέροχα!!!
    Πολλά φιλιά, φίλη, σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω δει ζωγραφισμένα φύλλα αλλά πρώτη φορά βλέπω κεντημένα. Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πρωτότυπη ιδέα, θα έχω το νού μου αν βρεθεί Μανόλια στο δρόμο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτο !
    Τόσο γερά είναι τα φύλλα της μανωλιας;
    Πολύ ωραία Ιδέα για δωρακι.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pierwsze widzę tak ozdobione listki, świetnie wyglądają!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πρωτότυπο . (.δεν το ξανά είδα ) τελεια !!!!
    καλο βραδυ ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ περιμένω τον γείτονά μου να έρθει για να του ζητήσω μερικά φύλλα για ντεκουπάζ και τώρα μας λές (και μας δείχνεις) ότι μπορούν και να κεντηθούν!! Φανταστικό!!!! Με την τελευταία σου πρόταση μου έλυσες και την απορία μου...κάνουμε το κέντημα όσο είναι ακόμα μαλακά, γιατί εάν ήταν είδη αποξηραμένα, φαντάζομαι ότι θα έσπαζαν με το τρύπημα...ή κάνω λάθος??
    Φιλάκια πολλά, Νίκη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που το ανακάλυψες βρε ξαδελφούλα αυτό και πετώ σακούλες απο δαύτα συχνότατα Ηξερα για ζωγραφική και για ντεκουπάζ ,αλλά και για κέντημα....... Μπράβο εμπλούτισα τις γνώσεις μου εξ αιτίας σου και που ξέρεις αν με αφήσουν " οι αλλοι" χωρο και χρόνο θα δοκιμάσω πάντως οι εικόνες είναι υπέροχες!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oh wow! Amazing, never knew about embroidering on leaves. Very interesting indeed.
    Not even sure if I can even find Magnolia plants around here. Thanks for the tutorial.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά και τέλειο για να συνοδεύσεις κάποιο δώρο. Δεν θα το φανταζόμουν ποτέ!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή