Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Κατασκευές με τσόχα / Felt crafts

Πελότα από ανακύκλωση γυάλινου βάζου / πελότες -ποντικάκια
Pincushion from recycling a glass jar / mouse pincushions











Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλες  δημιουργίες μου από τσόχα .
Click here to see some more of my felt creations .



Μερικές ακόμη ιδέες : 
 Υπέροχα  ποντικάκια από ύφασμα / τσόχα
Some more ideas :
Lovely fabric mice / Felt mice 








Επισκεφτείτε το All About You για να δείτε τις οδηγίες κατασκευής και το πατρόν .
Visit All About You to find the tutorial and the pattern .






Επισκεφτείτε το Portal do Ponto Cruz  για να δείτε τις οδηγίες κατασκευής και το πατρόν .
Visit Portal do Ponto Cruz to find the tutorial and the pattern .









Καλή εβδομάδα !!!!!!!
Have a lovely week !!!!!!

42 σχόλια:

  1. Δεν ράβω ιδιαίτερα αλλά θα ήθελα πολύ μερικά από αυτά τα τρις χαριτωμένα ποντικάκια...και αν είναι να τα αποκτήσω, θα αρχίσω ακόμα και το ράψιμο!! Φιλικά Νίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This pincushion is really nice, love the dark green and the embroidery - did you do that too? I went to see your other felt creations and they all look great, you're very talented... :) Have a nice evening! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I am so glad you like them !!!! The embroidery was part of an embroidered belt made by my grandmother many years ago !!!!!! Thank you very much for your comments !!!

      Διαγραφή
  3. Νίκη μου,όπως πάντα τα μικρά κομψοτεχνήματα σου είναι γλυκύτατα!
    Αυτό το πιστόλι τι ρόλο βαράει καλέ;
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα !!!!! Καποιος έπρεπε να το κρατάει και να κολάει (είναι πιστόλι με θερμόκολα ) και κάποιος να φωτογραφίζει αλλά ήμουν μόνη στη φωτογράφιση και ......το άφησα να φανταστείτε τη συνέχεια - να έχει και λίγο σασπένς !!!! Εγώ Χριστινάκι έφτιαξα μόνο το πρώτο - για τα υπόλοιπα αναφέρω τις πηγές (τα λάτρεψα τα ποντικάκια )
      Πολλά φιλιά !!!!!

      Διαγραφή
  4. Νίκη μου τι απίστευτες πελότες είναι αυτές!!!!! Το βαζάκι εύκολο και πρακτικό μου φαίνεται!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ξετρελάθηκα με τα ποντικάκια !!!!! Θα ήθελα πολύ να φτιάξω το πρώτο - είναι στα μελλοντικά μου σχέδια !!! Η κατασκευή με το βαζάκι πανεύκολη και είναι πολύ βολικό !!!!!
      Πολλά φιλιά , Βίκυ μου !!!

      Διαγραφή
  5. Τα ποντικάκια είναι πανέμορφα Νίκη μου!!! Γεια στα χέρια σου!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έφτιαξα μόνο την πρώτη πελότα - τα ποντικάκια ανήκουν στα μελλοντικά μου σχέδια (αναφέρω τις πηγές).
      Πολλά φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  6. καλή σου εβδομαδα.. έχω να δω πελότα... ου!!.....
    οι δικές σου άψογες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έφτιαξα μόνο την πρώτη πελότα, Λαμπρινή μου - τα ποντικάκια ανήκουν στα μελλοντικά μου σχέδια (αναφέρω τις πηγές).
      Καλή σου εβδομάδα , επίσης !!!!

      Διαγραφή
  7. Τα τρία ποντικάκια τα λάτρεψα.... θέλωωωωωωωωωω
    φιλάκια Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσουν πολύ , Χριστίνα !!!! Κάποια στιγμή θα τα φτιάξω !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  8. Lovely ideas! I have a lot of yars and the mouses are great!
    Greetings from Marijke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το 2ο ποντικάκι είναι υπέροχο! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έχω ποντικάκια για όλα τα γούστα !!!! Χα χα χα !!!
      Το αγαπημένο μου είναι το πρώτο !!!!!
      Καλή σου μέρα !!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο τό βαζάκι σου Νίκη μου!!Οι πελότες απίστευτα όμορφες!!Υπέροχες οι ιδέες πού μοιράστικες μαζί μας!!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ντίμη μου !!!!
      Καλό απόγευμα !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  11. Lovely ideas for recycling...
    Thanks for your kind visit !
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι πελότες και η ανακύκλωση του γυάλινου βάζου!!! Γειά στα χέρια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα! Τα ποντικάκια είναι τόσο χαριτωμένα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες Νίκη μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες όλες οι πελότες και το βαζάκι, πολύ όμορφο σχέδιο !!! Λαμπρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ράνια μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκη συνεχίζεις να με ξετρελλαίνεις!!!Μάλλον πρέπει να βγάλω την μηχανή από την θήκη της!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γίνονται και με ράψιμο στο χέρι !!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν , Άσπα μου !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή