Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Σελιδοδείκτες από λινάτσα / Burlap bookmarks

Χειροποίητοι σελιδοδείκτες με λινάτσα και τσόχα 
Επισκεφθείτε την ετικέτα κατασκευές με λινάτσα.
Handmade burlap and felt bookmarks
Visit the label burlap crafts





























Αφαίρεσα  μερικές ίνες από τη λινάτσα και κέντησα  διπλή σταυροβελονιά (σμυρνέικη βελονιά ).
Για να δείτε πώς να κεντήσετε διπλή σταυροβελονιά , κάνετε κλικ εδώ.
I pulled some threads out and did the double cross stitch (Leviathan stitch ).
Click here  to see how to do the double cross stitch .


Η πίσω πλευρά / The back side







 Οι  7 σελιδοδείκτες με τα  λουλούδια  θα ταξιδέψουν μαζί με κεντημένες πεταλούδες  και άλλα λουλούδια για την Ναύπακτο  για το μπαζάρ που θα γίνει στις 4,5,6 Απριλίου  από  την Δράση Ελληνίδων Blogger  για το σύλλογο Φλόγα  -https://www.facebook.com/sillogosfloga .
Με τους δύο λιλά σελιδοδείκτες συμμετέχω στο διαγωνισμό που κάνει το Δελφινάκι :


Καλό βράδυ !!!!!!
Have a nice evening !!!!!

39 σχόλια:

  1. δεν εχω ξαναδει!
    ειναι πανεμορφοι!

    καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα είναι παρά πολύ όμορφες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφοι οι σελιδοδείκτες!!!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφοι Νικούλα μου ♥
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι και αναγκαίοι για όλους εμάς που πηγαίνουμε για ύπνο αγκαλιά με ένα βιβλίο! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε μα δεν σε προλαβαίνω , πότε έκανες αυτούς τους τέλειους σελιδοδείκτες; Για τη Ναύπακτο Νίκη μου .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγιναν πανεμορφοι! Ειμαι σιγουρη οτι θα πουληθουν ολοι!
    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφοι σελιδοδείκτες και πρωτότυποι με τη λινάτσα!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δείξε μου την πίσω πλευρά του σελιδοδείκτη να σου πω και να σου δείξω πως είναι η…..μπροστινή (που όπως πάντα Νίκη μου είναι μαγική!)
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πανέμορφοι και πρωτότυποι Νίκη μου! Γεια στα χέρια σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι να πω...υποκλίνομαι...σήμερα πήρα λινάτσα...αλλά ακόμη την κοιτάω...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ μου αρέσουν!Εγώ που διαβάζω και πολύ θα μου είναι χρήσιμοι! Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Νίκη...πολύ όμορφα οι σελιλοδεικτες ...πρωτότυποι..
    μπράβο και για την προσφορά σου .
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανεκτίμητες χειροποίητες δημιουργίες και ανεκτίμητη προσφορά αγάπης !!! Πολύ ωραία Νίκη !!!!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και οι επτά είναι ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!!!
    Μπράβο Νίκη μου!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι τέλειοι και τρομερά καλοδουλεμένοι. Να είσαι καλά και καλές δημιουργίες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ,ΤΕΛΕΙΟΙ ΟΛΟΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΜΕ ΛΙΝΑΤΣΑ!!!
    ΘΑ ΚΛΕΨΩ ΜΕΡΙΚΕΣ,ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΩ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ !!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφοι οι σελιδοδείκτες σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέτοια κάναμε στα δικά μου χρόνια , οι σελιδοδείκτες ήταν απαραίτητοι και σχεδόν πάντα κεντημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επτά υπέροχα χειροποίητα δημιουργήματα!!
    Πολλά μπράβο...τους λάτρεψα!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ολοι πανέμορφοι!!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Πάρτε κόσμε" Τι πολλοί !!!!!!! αλλά με όμορφα χρώματα και γλυκά σχέδια.... αν επιχειρήσω να κεντήσω καλέ, ποτε θα διαβάσω το βιβλίο; ε; φιλάκια αποκριάτικα αλλά χωρίς την μάσκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πόσο όμορφοι είναι όλοι!!!! τελικά η λινάτσα δημιουργεί αριστουργήματα. να είσαι καλά και να μας εμπνέεις με τις δημιουργίες σου.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. So many and so beautiful bookmarks all of them! perfect for gifts to bookworms like my hubby. Thanks for the inspiration Niki.
    Love,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!
    Χαίρομαι που σας αρέσουν οι σελιδοδείκτες μου !!!!!
    Thank you very much for your visit and your comments !!!!!
    I am so glad you likemy bookmarks !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχοι όλοι Νίκη !!! Η λινάτσα κεντημένη τέλεια με καταπληκτικά μοτίβα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχοι όλοι Νίκη !!! Η λινάτσα κεντημένη τέλεια με καταπληκτικά μοτίβα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βλέπω ότι στους σελιδοδείκτες με την τσόχα δεν έχεις κάνει τη βελονιά της καλόγριας. Ήθελα να σε ρωτήσω, πως ένωσες την τσόχα με τη λινάτσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με Ατλακόλ αν θυμάμαι καλά - αλλά μπορείς να τα ενώσεις και με θερμόκολα . Ετσι γίνονται πιο σταθερές και δεν ξεφτάει η λινάτσα οπότε δεν χρειάζεται η βελονιά της καλόγριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή