Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Μονογράμματα με αρκουδάκια για κέντημα / Cross stitch teddy bear monograms

Μονογράμματα με αρκουδάκια και άλλα ζωάκια για κέντημα σταυροβελονιά
 Cross stitch teddy bear monograms
Για να δείτε περισσότερα σχέδια για παιδικά κεντήματα
 κάνετε κλικ εδώ
Click here to see more children cross stitch patterns .


Κάνετε κλικ  εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .


Μπορείτε να τα συνδυάσετε και με τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου , τα οποία μπορείτε να βρείτε εδώ .
You can also combine them with the letters of the Greek alphabet , which you can find here .

Καλή σας ημέρα !!!!!
Have a nice day !!!!


17 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για οτι φτιαχνης ειναι αριστουργημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα σχέδια με τα αρκουδάκια. Είναι πολύ γλυκούλικα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα Νίκη μου!Υπέροχα σχέδια!Τά αποθήκευσα!!
    Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκη μου όπως πάντα πολύ όμορφα σχέδια!!! Ήθελα να σε ρωτήσω αν υπάρχει σχέδιο cameo γατί δεν θυμάμαι αν ποτέ έχεις παρουσιάσει. Μικρό σχέδιο θέλω αν έχεις κάτι υπόψιν. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Νίκη μου.
    Τελικά για ότι σχέδιο χρειαζόμαστε θα κάνουμε κλικ στη Νίκη.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια , σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!! Χαίρομαι που σας άρεσαν τα μονογράμματα με τα αρκουδάκια !!!! Μαράκι δεν έχω παρουσιάσει σχεδια με cameo- Θα το έχω στο νου μου και θα κάνω μια έρευνα !!!
    Πολλά φιλιά σε όλες σας !!!! Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νικάκι απολαμβάνω πολύ τα σχεδιάκια σου! Έχεις λύση για το κάθε τι τελικά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi, thanks for following me! You have a very nice blog, I really like your works, I started to follow you too. Have a nice day! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Muy bonitos bordados. Gracias por compartir los gráficos.
    Besos desde Granada.
    Rosana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. °º♫♬° ·.
    Muito bonito.

    ░B░O░M░ ░F░I░M░ ░D░E░

    ░S░E░M░A░N░A░!!!

    °º♫♬° ·.
    Beijinhos.
    °º♫♬° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Thank you very much for your visit and your comments !!!!I am so glad you like the patterns !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα, τα αρκουδάκια δεν βγαίνουν σε ελληνικά γράμματα? ?και αν επιτρέπεται (είμαι κάπως αρχάρια ) τα νούμερα για τις κλωστές πώς τα βρίσκουμε? ?? Ευχαριστώ! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω τα συνιστώμενα χρώματα .Θα βάλεις χρώματα της αρεσκείας σου - σίγουρα θα σε βοηθήσουν στο κατάστημα που αγοράζεις κλωστές . Μπορείς να τα συνδυάσεις με τα γραμματα του Ελληνικού αλφαβητου τα οποία μπορείς να βρεις σε διάφορα μεγέθη εδώ:
    http://nikiad.blogspot.gr/2014/01/to-cross-stitch-patterns-of-greek.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή