Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Σελιδοδείκτες από τσόχα /Felt bookmarks

12  υπέροχοι σελιδοδείκτες από τσόχα : κουκουβάγια , γάτα ,
 Μικρός Πρίγκιπας , πουλάκια , πεταλούδα , λουλούδια , Hello Kitty , φλυτζάνι με καφέ και αρκουδάκι . Ιδανικό δώρο για αυτούς που αγαπούν το διάβασμα.
12  lovely felt bookmarks : felt owl , felt cat , felt Little Prince , felt bird ,
 felt butterfly , felt flowers,felt Hello Kitty , felt cup of coffee and felt teddy bear .
An ideal gift for book lovers .

Για περισσότερες κατασκευές με τσόχα κάνετε κλικ εδώ .
Click here  to see more felt creations .






















































Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!
Have a lovely weekend !!!!!!



26 σχόλια:

  1. I love the first one!!! Soooo cute !♥♥♥

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ti όμορφα που είναι όλα!Ευχαριστούμε για τις ιδέες ,πολύ χρήσιμες!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. These bookmarks, an incentive for reading are beautiful.
    Joana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαριτωμένα όλα. Καλή συνέχεια... Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλοι υπέροχοι!!! Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι όλοι οι σελιδοδείκτες!! Καλό σ/κ!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω αδυναμία στους σελιδοδείκτες! Έχω κεντητούς και από χαρτί. Μου έδωσες άλλη μία απίθανη ιδέα Νίκη μου! Υπέροχοι όλοι! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα να έχεις, με όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλοι υπέροχοι, την παράσταση βέβαια κλέβει ο Μικρός Πρίγκιπας, φανταστικές ιδέες.... δεν ξέρω όμως πόσο εύκολο είναι να τις εκτελέσεις (για μένα λέω φυσικά!!!) Πολλά φιλιά Νίκη μου και Καλό Μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάλο μηνά Νίκη.....όμορφες η σελιδοδεικτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίοι Νίκη !!! Μια και έχω αδυναμία στους σελιδοδείκτες θα τους τιμήσω ιδιαιτέρως !!!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα! Πολύ όμορφοι όλοι τους! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι καταπληκτικοί!! Έργο τέχνης και όχι απλά σελιδοδείκτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη, τι ωραία ιδέα!!! Χθες έδωσα άλλη μια καρφίτσα σου, μια γατούλα μικρη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα , Νικάκι μου!
    Πολύ ωραίες οι ιδέες των σελιδοδεικτών!
    Φιλιά κατάμουτρα και πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λάτρεψα όλους τους σελιδοδείκτες ! Και μου έβαλες ιδέα Νίκη μου. Σε τσόχα έχω μόνο κόκκινο αλλά έχω και λινάτσα! Χρόνο ν αβρω :))
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Love these felt items! great work and good ideas!
    From Carollyn :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Such adorable felt bookmarks!!!! Thank you for sharing, dear Niki!
    Kalo mina kai polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ομορφοι και ξεχωριστοι που ειναι οι σελιδοδεικτες σου!
    Μου αρεσαν πολυ! Μπραβο σου!
    Καλο μηνα -φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν οι σελιδοδείκτες!!!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλιά σας !!!!!!
    I' m so glad you like the bookmarks !!!!!!
    Thank you very much for your visit and your comments !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι όλα ένα κι ένα αλλά η πρώτη κουκουβάγια και το τελευταίο αρκουδάκι....♥ Καλό μήνα Ανδρονίκη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή