Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

κατασκευές με φθινοπωρινά φύλλα / Crafts with autumn leaves

Ζωγραφισμένα φύλλα που θυμίζουν δαντέλα ,  μπουκέτα  , στεφάνι, Χριστουγεννιάτικα στολίδια και τριαντάφυλλα φτιαγμένα  από φύλλα και ένα όμορφο καδράκι
Painted leaves that look like lace , bouquets of roses , a wreath , Christmas ornaments and a lovely wall hanging 








Επισκεφτείτε το blog της Alisa για να δείτε πώς να φτιάξετε αυτό το όμορφο στεφάνι  με φθινοπωρινά φύλλα  και ένα τελάρο κεντήματος .
Visit Alisa's blog to see how to make this lovely wreath with  fall leaves and an embroidery hoop .




Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση με φθινοπωρινά φύλλα , κόλλα και glitter 
Μπορούμε επίσης να τα περάσουμε σε κλωστή και να φτιάξουμε μια όμορφη γιρλάντα !!!!
lovely Christmas decoration with some fall leaves ,  glue and glitter
 We could also  string them up with yarn to make a garland !!!!!!





κεντημένα φύλλα / embroidered leaves







Πώς φτιάχνουμε 
τριαντάφυλλα από φθινοπωρινά φύλλα 
In a  step-by-step tutorial, Natale shows how to make roses out of colorful autumn leaves







Επισκεφτείτε το blog της Leslie για περισσότερες φωτογραφίες και  λεπτομερείς οδηγίες στα Αγγλικά . 
Visit Leslie's blog for a detailed tutorial in English .




Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς φτιάχνουμε ένα τριαντάφυλλο από φύλλα σφενδάμου (πλατανόφυλλα ή αμπελόφυλλα).
This is an easy tutorial  on how to make a rose from maple leaves.








ένα όμορφο κάδρο με ζωγραφισμένα φθινοπωρινά φύλλα 
Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε και τα υπόλοιπα 
καδράκια που έφτιαξε η Αριστέα με 
ζωγραφισμένα φύλλα .





Επισκεφτείτε την ετικέτα κατασκευές με υλικά από τη φύση .



                                   Καλή σας ημέρα  !!!!!!
                                    Have a nice day !!!!!!


13 σχόλια:

  1. Α, κοίτα να δεις που το μυαλό μου πήγες αμέσως στην Αριστέα και τσουπ! να τη στο τέλος στην ανάρτησης!
    Ε, μα μετά έχω άδικο που αγαπώ το φθινόπωρο? Κοίτα χρώμα, κοίτα υλικά!
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αναφορά!
    Εγώ απλά προσπαθώ το δόλιο! :)
    Στο μεταξύ έχω κάνει κι εγώ χριστουγεννιάτικα αλλά δεν τα έχω ανεβάσει ακόμα!
    Μάλλον θα τα βάψω κι από την πίσω πλευρά και θα στολίσω φέτος με αυτά το δέντρο μου, έτσι, για αλλαγή!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή η φύση τελικά και τι δε μας δίνει !!!!!!!
    Πολύ ωραία τα ζωγραφιστά φύλλα !!!!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πρωτοκάνω η γυνή μου λες !!!!! Με τόσα που μας δείχνεις παθαίνω υπερκόπωση να τα διαβάζω !!!! Εχω φυλαγμένα κάποια δικά σου για αμέσως μετά τα παζάρια και κυρίως τα φύλλα που έχω την τεχνική , φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, το στεφάνι πανέμορφο. Αλλά κι' εκείνη η δαντέλα, βρε παιδί μου, πόση υπομονή χρειάζεται!!! Τελικώς, η φύση μας δίνει τα πιο όμορφα υλικά και σε τεράστια ποικιλία!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου πολύ όμορφες ιδέες! Αυτά που μοιάζουν με δαντέλα είναι υπέροχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποσο υπεροχα και ποση υπομονη χρειαζεται για να φτιαξεις αυτά τα αριστουργήματα...!!! η Αριστεα μας το ξερει πολύ καλα και το αποτελσαμα που δινουν τέλειο.. και πρωτότυπο ομορφη ιδεα... Νικη μου.. να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα με αυτα που κανεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξερεις πόπσες φορες ερχομαι εδώ να βρω σχέδια που θελω και πόσες φορες μου έχει φανει χρήσιμο το μπλοκ σου Νίκη μου..!! ηθελα να σου ενα ευχαριστω.. απο καρδιας φιλάκιααα

      Διαγραφή
  8. Νίκη μου,
    όταν ο άνθρωπος έχει όρεξη και έμπνευση
    φτιάχνει έργα τέχνης ακόμη και με τον αέρα....
    κι εσύ ξέρεις να τα εντοπίζεις και να μας τα παρουσιάζεις
    τόσο όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά έχω εντυπωσιαστεί!!!Υπέροχα, υπέροχα, υπέροχα.Και την τεχνική την είδαμε στης Αριστέας που όντως έκανε θαυμάσια δουλειά.
    Ευχαριστούμε Νίκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή