Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Κατασκευές με λινάτσα / Crafts with burlap

Πώς να φτιάξετε εύκολες καρφίτσες -λουλούδια από λινάτσα χωρίς ράψιμο 

How to make

 easy No-Sew burlap flower brooches



Οδηγίες κατασκευής /Tutorial :
Απλώστε λίγη κόλα στις δύο άκρες  κατά μήκος
( εγώ χρησιμοποίησα  την κόλα που βλέπετε στη φωτογραφία )
για να εμποδίσετε τη λινάτσα να ξεφτίσει .
Apply some glue along both edges to keep burlap from unravelling.




Όταν η κόλλα στεγνώσει καλά
 ( η κόλα που χρησιμοποίησα γίνεται διάφανη όταν στεγνώσει)
αφαιρέστε τις ίνες  τραβώντας μία μία .
When the glue has dried completely (the glue I use becomes transparent when it dries ),
pull out the threads one by one .





Απλώστε λίγη κόλα κατά μήκος της μιας άκρης  της λινάτσας,
Apply some glue along one edge of the burlap,




 διπλώστε αμέσως  την άλλη άκρη επάνω στην άκρη με την κόλα και απλώς πιέστε 
για να μείνουν στη θέση τους . Εγώ χρησιμοποίησα μερικά μανταλάκια αλλά δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό
 αν χρησιμοποιείτε άλλου είδους κόλα (η οποία να στεγνώνει πιο γρήγορα) .
and fold the other edge over and into the line of glue 
and just press it to hold it in place. I used some clothes pegs  but you don't need to do this if you use some other kind of glue.




















Για να φτιάξω την επόμενη καρφίτσα ,
In order to make the following brooch ,



τύλιξα τη λινάτσα γύρω από ένα καλαμάκι για σουβλάκια 
( απλώνοντας λίγη κόλα ενδιάμεσα)
και όταν στέγνωσε η κόλα , κόλλησα στο κέντρο ένα κουμπί από πολυμερικό πηλό .
Μπορείτε να δείτε πώς να φτιάξετε εύκολα  κουμπιά από πολυμερικό πηλό έδώ
I rolled the burlap around a skewer
(applying some glue in between)
and when the glue dried , I hot glued a polymer clay button in the centre .
You can see how to make easy polymer clay buttons here.



Τα βίντεο που ακολουθούν πιθανότατα θα σας βοηθήσουν περισσότερο από τις φωτογραφίες μου . (Υπάρχουν μικρές διαφορές ανάμεσα στα δύο βίντεο.)
The following videos will probably help you more than my photos . (There are slight differences between the two videos .)








      Οι  καρφίτσες- λουλούδια  θα ταξιδέψουν μαζί με κεντημένες πεταλούδες  και άλλα λουλούδια για την Ναύπακτο  για το μπαζάρ που θα γίνει στις 4,5,6 Απριλίου  από  την  Δράση Ελληνίδων Blogger  για το σύλλογο Φλόγα  -https://www.facebook.com/sillogosfloga .



                                                           Καλή εβδομάδα !!!!!!
                                           Have a lovely week !!!!!


75 σχόλια:

  1. Είδα λινάτσα κι έτρεξα Νίκη και μου φάνηκε ότι αυτό είναι είναι στα μέτρα μου να το προσπαθήσω. Για να δούμε!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Αριστέα μου !!!!
      Είναι πανεύκολα !!!
      Καλή εβδομάδα !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα τα λουλούδια σου με την λινάτσα, και οι οδηγίες κατατοπιστικές!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Very creative and really nice looking, thanks for the tutorial, gotta give it a try... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχα τα εφτιαξες τα λουλουδια.Ευχαριστουμε για τις οδηγιες και τα βιντεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη η λινάτσα,τέλεια τα λουλούδια ,σίγουρα θα τα δοκιμάσουμε!!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας αρέσουν , κορίτσια !!!! Σας ευχαριστώ !!!! φιλιά !!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπεροχα τα εφτιαξες τα λουλουδάκια Νίκη μου!Ευχαριστουμε για τις οδηγιες και τα βιντεο!!!Θά δοκιμάσω νά τά φτιάξω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ντίμη μου !!!! Είναι πανεύκολα !!! Στο δεύτερο βίντεο δείχνει πώς να φτιάξεις πολλά μαζί !!!
      Καλή εβδομάδα !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  7. Αααααααα τέλεια αυτά τα λουλούδια δεν θέλουν ράψιμο οπότε μπορώ να τα φτιάξω και εγώ!!!!!!!!! Υπέροχες οι καρφιτσούλες σου... σίγουρα θα πάρω από αυτές στην Ναύπακτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα μπορείς να τα φτιάξεις , Βίκυ μου !!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν !!!!

      Διαγραφή
  8. Αναλυτικότατες οι οδηγίες!
    Ευχαριστούμε για τις ωραίες ιδέες!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Έλενα !!!!!
      Καλή εβδομάδα !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο αποτέλεσμα από τόσο απλό υλικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σύμπτωση και εγώ αυτές τις ημέρες έφτιαξα κάτι τέτοια λουλουδάκια. Γίνονται εύκολα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά πανέμορφα! Και έτσι όπως τα δείχνεις φαίνονται εύκολα. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε πολλά πράγματα και όχι μόνο ως καρφίτσες! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα μπορείς να κάνεις κι άλλα πράγματα , Λίλια !!
      Για παράδειγμα μπορείς να φτιάξεις λουλούδια με μίσχο !!! Σ' ευχαριστώ πολύ !!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο.Λοιπόν έτσι όπως είχες στην αρχή τη λινάτσα μου θύμισες τότε στο σχολείο που οι καλόγριες μου μάθανε υφαντική.Πλέκεις κλωστές ανά μία στις ρίγες που κάνει η γραμμή..( αν το κατάλαβες όπως σου το λέω..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι κατάλαβα , Αχτίδα μου !!!! Μήπως να ετοιμάσεις κάτι και να μας το δείξεις ???? Θα με ενδιέφερε πολύ !!!!

      Διαγραφή
  13. You make very nice flowers. Thanks for interesting tutorial.
    Best wishes Dorota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα το φτιάξω κι αυτο.
    Τελικά Νίκη μου δεν υπάρχει για μένα
    δική σου ιδέα που να μου είναι αδιάφορη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Φλώρα μου !!!! Είναι πανεύκολα !!! Στο δεύτερο βίντεο δείχνει πώς να φτιάξεις πολλά μαζί !!! Σ΄ευχαριστώ πολύ !!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ, πολύ εύκολες και όμορφες οι καρφιτσούλες με την λινάτσα! Οι οδηγίες σου πολύ γλαφυρές! Ευχαριστούμε!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Μαριάννα μου !!!! Είναι πανεύκολα !!! Δεν ήμουν τόσο σίγουρη για το πόσο κατανοητές είναι οι οδηγίες μου γι αυτό πρόσθεσα τα βίντεο !!!
      Πολλά φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα και πολύ χρήσιμα!! Σ΄ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκη μήπως εγώ μπορώ να πάρω τα καλαμάκια για τα σουβλάκια γιατί καρφίτσα δεν με βλέπω να κάνω;χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα !!! Μη μου τα αλλάζεις , Χριστινάκι !!!!
      Είχες δείξει ενδιαφέρον για τη λινάτσα σε προηγούμενη μου ανάρτηση κι εγώ περιμένω δημιουργίες σου !!!
      Πολλά φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  18. λατρεύω τη λινάτσα....και τα λουλουδάκια σου με ενθουσίασαν ....θα τα προσπαθήσω!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πάθει ......εξάρτηση με τη λινάτσα - υπέροχο υλικό για κατασκευές !!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ράνια μου !!!
      Καλή σου ημέρα !!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα, Νίκη! Σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είναι πανέμορφες!!!! Καλοτάξιδες μαζί με τις υπόλοιπες μαγικές δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νίκη έγινα τέλειες και έχω λινάτσα διάφορα χρώματα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Νικόλ !!!!
      Θα δοκιμάσω κι εγώ με χρωματιστή λινάτσα !!!!
      Φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  22. Queste spille sono meravigliose. Grazie infinite per il tutorial

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νίκη, είναι τέλεια τα λουλούδια από λινάτσα, θα φτιάξω και γω! Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, Αγγελική !!!!
      Θα χαρώ να δω και δημιουργίες σου από λινάτσα !!!!

      Διαγραφή
  24. Ω! Δείχνουν πολύ όμορφα!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο Νίκη τελεια το λουλούδι....
    κάλο βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νίκη τα κάνεις να φαίνονται τόσο εύκολα!!!
    Απίθανα τα λουλουδάκια με το τσουβάλι!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ευκολα , Ρένα μου !!!!Χαίρομαι που σου αρέσουν !!!!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφες οι καρφίτσες Νίκη και έκανες πολύ καλή περιγραφή!!!! Πιστεύω ότι θα τις καταφέρω κι εγώ που δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα!!!!
    Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα τα καταφέρεις - είναι πανεύκολες !!!!
      Καλή σου μέρα !!!!

      Διαγραφή
  28. Με εχεις ΄΄ξεσηκώσει΄΄ κυριολεκτικά με τις δημιουργίες σου Νίκη.!!!
    υπέροχες ....και λίγα λέω.
    γεια στα χερια σου και ευχαριστώ που μοιράζεσαι τις οδηγίες κατασκευής τους.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Μαρία μου !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είσαι μια αστείρευτη πηγή ιδεών και tutorial !!! Μου φάνηκε εύκολο...μάλλον ήρθε ο καιρός να ψάξω για λινάτσα, με τόσα που μας έδειξες!!! Γειά στα χέρια σου Νίκη!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Άσπα !!!!! Εξαιρετικής ποιότητας λινάτσα είναι τα τσουβάλια του καφέ που μπορείς να βρεις σε καφεκοπτείο -- τα άδεια σακιά ή τα χαρίζουν ή τα πουλάνε !! Εγώ αγόρασα ένα υπέροχο τεράστιο τσουβάλι με μισό ευρώ !!!
    Οπότε όπως καταλαβαίνεις θα έχουμε συνέχεια στις κατασκευές με λινάτσα !!! χα χα χα !!!! Εχω κεντήσει και σελιδοδείκτες σε λινάτσα για το μπαζάρ αλλά δεν έχω ολοκληρώσει το φινίρισμα!!!
    Καληνύχτα !!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μα πως μου είχες ξεφύγει, Νίκη ??!!!! Υπέροχες κατασκευές! Απίθανα υλικά !! Ενα μεγάλο μπράβο για όλα όσα με τόση αγάπη και μεράκι φτιάχνεις!! Καλημέρα και καλή δημιουργική εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σ' ευχαριστώ πολύ !!!!! Καλώς ήρθες στο blog μου !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι σύμπτωση,μόλις χτες ειδα ενα βιντεο,με αυτά τα λουλούδια απο λινατσα!Σε ευχαριστω που επισκεφτηκες το blog μου!θα ριξω και εγω μια γύρα στο δικό σου!Οταν παω να δω στο blog μου απο τον πινακα ελέγχου,ολα τα ιστολογια που παρακολουθω,δεν ξερω γιατι αλλα δεν βρισκω το δικο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή