Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Πισωβελονιά / Backstitch Your Cross Stitch Pattern




Η πισωβελονιά (γαζί στο χέρι ) είναι η ιδανική βελονιά για να κάνουμε  περιγράμματα και να αναδείξουμε κεντήματα σταυροβελονιάς. Μπορείτε να δείτε τη διαφορά ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη φωτογραφία . Απλώς κέντησα πισωβελονιά τους χαρταετούς μου με ένα χρώμα που κάνει ωραία αντίθεση με το ύφασμα και με τα χρώματα των χαρταετών . Είναι πολύ σημαντικό το να προσθέτουμε το περίγραμμα με πισωβελονιά αφού έχουμε ολοκληρώσει το σχέδιο με σταυροβελονιά
The back stitch is the ideal stitch to enhance and define projects that have already been cross stitched.  You can see the difference between the first and the second photograph . I just back stitched my cross stitch kites with a colour that contrasts well with the fabric and the colours of the kites.Always add a back stitch outline after the cross stitch has been competed.

Κάνετε κλικ εδώ για να μάθετε πώς να κεντήσετε πισωβελονιά .
Click here to see  how to do the backstitch.     





Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πολλά σχέδια με χαρταετούς για κέντημα σταυροβελονιά .
Click here to see lots of kite cross stitch patterns .

Οι κεντημένοι μου χαρταετοί  ,  μαζί με άλλους που ευελπιστώ να φτιάξω, θα γίνουν σελιδοδείκτες και  θα ταξιδέψουν στην γιορτή αγάπης 

που θα γίνει 13-15 Μάρτη στην Βέροια  για την "Πρωτοβουλία για το παιδί" 

Καλό σας βράδυ !!!!!!

Have a nice evening !!!!!

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίοι οι χαρταετοί σου Νίκη! Μ' αρέσει το κέντημα και θα μάθω και την πισωβελονιά που δεν τη ξέρω! Να 'σαι καλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Замечательно!! Back stitch, конечно, преображает вышивку!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α αυτό το έκανε η μαμά μου στα εργόχειρα της Νίκη μου. Το γνώριζα :)))
    Υπέροχη και και η δική σου συμμετοχή!
    Φιλιά πολλά ( πάω να δω τα σχέδια μπας και ξεσηκώσω για ζωγραφική εγώ ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα χρώματα και αετοί για σελιδοδείκτες . Και η πισωβελονιά πράγματι δίνει άλλη όψη στο σχέδιο !!! Σε φιλώ και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δύο εικόνες! Πραγματικά, η πισωβελονιά προσθέτει πολύ στο κέντημα. Θα περιμένω να θαυμάσω τους σελιδοδείκτες σου τελειωμένους, Νίκη μου.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι είναι οι χαρταετοί σου! Και τα χρώματα που έχεις βάλει μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πισωβελονιά ανέδειξε τους χαρταετούς πιο πολύ. Έγιναν πολλοί όμορφοι.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi, how are you? Yo have a very nice blog too, i make me your follower. This work is beautiful. Kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά η πισωβελονιά ανέδειξε τελείως τούς χαρταετούς σου Νίκη μου!!
    Τί όμορφοι πού είναι!!!!Μού άρεσαν πολύ τά χρώματα!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα μου άρεσαν και τα δύο!!!!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΜΟΡΦΟΙ και με υπέροχους συνδυασμούς χρωμάτων οι κεντημένοι χαρταετοί σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Να έχεις ενα όμορφο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!! Φιλάκια πολλά και με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπάρχει και πισωβελονιά εκτός από την σταυροβελονιά Νίκη μου;
    Κοίτα τι μαθαίνει ο άνθρωπος
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου για τη" γιορτή της αγάπης" στη Βέροια Νίκη!!
    Καλή εβδομάδα, με πολλές πολλές κεντητές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή