Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ελάφια και τάρανδοι για κέντημα / Deer and reindeer cross stitch patterns

Χριστουγεννιάτικα σχέδια με ελαφάκια και ταράνδους για κέντημα σταυροβελονιά 
Christmas cross stitch patterns of deer and reindeer













Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλα σχέδια .
Click here to see more patterns .
































Για να δείτε κι άλλα Χριστουγεννιάτικα σχέδια ,     επισκεφτείτε την ετικέτα  Χριστουγεννιάτικα σχέδια για σταυροβελονιά .
 Visit the label Christmas cross stitch patterns to see some more Christmas cross stitch patterns .



Καλή εβδομάδα !!!!!!!
Have a nice week !!!!!!!

18 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ το μοτίβο τάρανδος για χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!!!
    Μπορεί η ερώτηση μου να φανεί χαζή αλλά δεν έχω ιδέα...πώς μεταφέρει κανείς το μοτίβο πάνω στο ύφασμα για να το κεντήσει;;;
    Πολλά φιλάκια!!! (και καλή εβδομάδα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Beautiful your decorations!! Thanks for Christmas cross stitch patterns!!! Bye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Very cute, I wish I had more time so I could make some of these...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια !!!! Παιδί μου δεν προλαβαίνω σου λέω!!! Ευχαριστούμε Νικάκι μου
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι τάρανδοι εξαιρετικοί! Φαντάζομαι ένα δέντρο γεμάτο τέτοια στολίδια! Καλή εβδομάδα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικά όλα Νίκη μου, ιδιαιτέρως αυτά της πρώτης φωτογραφίας, τέλεια στολίδια!!! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lovely ornaments ! thank your for patterns !

    have a nice day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή