Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Το "Πάτερ ημών" κεντημένο σταυροβελονιά

Image may contain: text

Image may contain: text
 Στο παραπάνω σχέδιο υπάρχουν  2 λάθη : Το πρώτο λάθος στη λέξη  "οφελήματα" που έπρεπε να είναι  "οφειλήματα" και το δεύτερο στη λέξη  "οφελέταις" που έπρεπε να είναι  "οφειλέταις".









































Το κέντησα σε κουκουλάρικο με κουβαράκι cotton perle της Ντε μι Σε (νούμερο 919). Το σχέδιο το βρήκα στο Facebook  κεντημένο από μια κυρία που δεν θυμάμαι το όνομά της για να το αναφέρω.Μερικά γράμματα (για παράδειγμα το μ)  είναι κεντημένα με 2-3 διαφορετικούς τρόπους (λαθάκια που δεν ξήλωσα). Διαλέξτε αυτό που σας αρέσει περισσότερο!



Επισκεφτείτε την ετικέτα σταυροβελονιά .
Visit the label cross stitch patterns .


                    Καλό Φθινόπωρο !!!!

9 σχόλια:

  1. καλο φθινοπωρο γλυκια μου!υπεροχο εγινε!χρυσοχερα!καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο !!!
    Καλό Φθινόπωρο Νίκη !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφη δουλεια ..μπραβο Νικη !!!
    Καλο φθινόπωρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα με πολύ αγάπη!!Οπως σχολίασα και στο f.b. ιδιαιτερο και πολύ όμορφο το μοτιβο της κεντημενης προσευχής Μου άρεσε τόσο πολύ!! Να έχεις ενα όμορφο Σαββατοκύριακο Φιλάκια πρωινά με αρκετή δροσιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νίκη μου είναι το ομορφότερο κέντημα που έχω δει ποτέ ,γεια στα χέρια σου .Να είσαι καλά. Καλο Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το τελευταίο είναι δικό μου το κέντημα για ένα μοναστήρι στο χωριό μου στο Μελάνθιο Καστοριάς .ευχαριστώ που σας άρεσε! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή