Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Σχέδια με άλογα για κέντημα / Ηorse cross stitch patterns

Σχέδια με πόνυ και άλογα κεντημένα σταυροβελονιά
Cross stitch ponies , horses and rocking horse 
      
              
                           

Gallery.ru / Фото #3 - 13 - Gabka







































































ένα πολύ όμορφο σχέδιο με άλογα που σέρνουν μια άμαξα





















Κάνετε κλικ εδώ για το pdf και άλλο ένα σχέδιο . 
Click here for pdf and one more pattern .




όμορφa κουνιστά αλογάκια !!!!
 beautiful rocking horses !!!!


Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε τα σχέδια σε μεγέθυνση .
Click here to see enlarged patterns .




Επισκεφτείτε την ετικέτα ζωάκια σταυροβελονιά .
Visit the label cross stitch animals .


Καλό μήνα !!!!!!!!
Have a nice month !!!!!!!

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα! Πανέμορφα σχέδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Νίκη μου !!!!Πολύ όμορφα αλογάκια για μικρά και μεγάλα παιδάκια!!!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα είναι Νίκη μου!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γει'α σου Νίκη ελπίζω να περνάς όμορφα και να απολαμβάνεις το θερμό καλοκαίρι!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφαααα! Ειδικά το δεύτερο ήδη το φαντάζομαι σε κάποιο παιδικό δωμάτιο!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα σχεδιάκια!!! Μου αρέσουν πολύ τα πόνυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή