Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Οι Κυκλάδες για κέντημα / Cross stitch patterns of the Cyclades Islands of Greece

Κάρτες από τις όμορφες Κυκλάδες που έγιναν σχέδια για σταυροβελονιά !!!!
Post cards from the beautiful Cyclades turned into cross stitch patterns !!!!!
                 


                                                                                                                                                                                















Είναι ωραία σχέδια για κεντητούς πίνακες.
They make beautiful cross stitch patterns for framed wall ornaments. 













                Να περάσετε ένα όμορφο απόγευμα !!!!!!
                            Have a nice afternoon !!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο!!!
    Υπέροχη ιδέα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι υπέροχα σχέδια είναι αυτά που μας παρουσιάζεις Νίκη μου !!! Ελληνικά, πανέμορφα, μοναδικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά είναι δικά σου σχέδια έτσι φιλενάδα!!! Πολύ όμορφα , πάρα πολύ ωραία !!!Μπράβο σου
    Καλό υπόλοιπο Αυγούστου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δικά μου σχέδια , Μαρία μου (μακάρι να ήταν!!!) - αναφέρω στην αρχή της ανάρτησης την πηγή. Όταν τα βρήκα σήμερα ενθουσιάστηκα και τα μοιράζομαι μαζί σας !!!!!

      Καλό υπόλοιπο Αυγούστου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα σχέδια!!! ευχαριστούμε τόσο που τα μοιράστηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή