Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Υπέροχες υφασμάτινες δημιουργίες / Lovely fabric creations

Μια πολύ όμορφη καρδούλα και μια χαριτωμένη γατούλα , φτιαγμένα από υπέροχο ύφασμα ,
μου έφερε σήμερα ο ταχυδρόμος !!!!!!!
Κέρδισα την καρδούλα στο giveaway της  Γεωργίας από το blog Το τυχερό κουμπί και η γατούλα - έκπληξη ήταν το extra δώρο της Γεωργίας για την κόρη μου !!!!!! Γεωργία μου , σ' ευχαριστώ πολύ !!!!!
Πάντα θαύμαζα τις πανέμορφες κατασκευές από ύφασμα της Γεωργίας και σκεφτόμουν  πόση χαρά νοιώθουν οι καλεσμένοι που παίρνουν τις υπέροχες  χειροποίητες 
μπομπονιέρες βάπτισης ή γάμου που φτιάχνει . Από κοντά διαπίστωσα ότι είναι τέλειες , με προσοχή και στην παραμικρή  λεπτομέρεια !!!! 
Αν δεν έχετε "ανακαλύψει" ακόμη το blog της , επισκεφτείτε το τώρα . Δείτε μερικές ακόμη από τις δημιουργίες της (υπέροχα υφασμάτινα ζωάκια )  εδώ .
The fabric heart is the gift I won in Georgia's giveaway.
The fabric cat  is an extra gift from Georgia to my daughter !!!!! Thank you so much , Georgia !!!!!!!
I have always admired Georgia's lovely fabric creations . When I received  her gifts I realized how perfect they are !!!!!
If you haven't  "discovered" her blog yet , visit it now !!!!
Have a look at some more of her creations ( lovely fabric animals )  here .






























             Το πίσω μέρος της καρδιάς και της γατούλας 

Να περάσετε ένα όμορφο απόγευμα !!!!!!!
Have a nice afternoon !!!!!!!!

18 σχόλια:

  1. Πωπω, ομορφιές!!! Ειλικρινά εξαιρετική δουλειά!!!
    Πάντα τυχερή να είσαι, κορίτσι μου!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μηνα!!τα δώρα σου είναι πανέμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα έργα της φίλης μας είναι τέλεια , τα βλέπω και μου αρέσουν!!Να τα χαρείς Νικάκι μου !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα τα δωράκια που έλαβες, Νίκη μου!!!!!!!!!!!
    Πάντα θαυμάζω αυτά που φτιάχνει η Γεωργία!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Νίκη μου,

    Χίλια ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα λόγια σου!!

    Σας ευχαριστώ όλους!

    Να είσαι πάντα τυχερή και ευτυχισμένη!!

    Πολλά πολλά φιλάκια κ καλό καλοκαίρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου είναι πανέμορφα τα δωράκια που έλαβες, να τα χαρεί η κορούλα σου!!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Νίκη!! Να είσαι πάντα τυχερή σου εύχομαι!!
    Πανέμορφη και η καρδούλα και η γατούλα!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα με κάνετε πάλι να βγάλω τη ραπτομηχανή μου από το κουτί!Ζηλεύω τις όμορφες κατασκευές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα δωρακια σου πολύ ομορφα είναι προσεγμενα στην λεπτομερεια τους Νικη μου οταν ερχομαι εδώ χαζευω με την ωρα τα πλεχτα και τα κεντήματα η πλεχτη μπλουζα της κορης αου υπεροχη ... λογο δυσκολο μου φανηκε τι διγμα σσου ευτυχως που εβαλες το βιντεο και απο εκει μπορείς να μαθεις... .. είδα και το περιοδικο Εκεινη ... το είχα απο το πρωτο του τευχος... δεν ξερω αν βγαινει ακαομα...να ήξερες πόσα πραγματα εκενα μεσα απο αυτό..το περιοδικό; !!
    να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!!
    Υ.Γ εκ παραδρομης στο μπλοκ μου σε εγραψα Ειρηνη ....σόρρυ.. φιλη μου 11

    ΑπάντησηΔιαγραφή