Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

πλεκτή μολυβοθήκη / knitted pen holder

Μετατρέψτε ένα δείγμα πλεκτού και ένα κονσερβοκούτι σε μολυβοθήκη
 Turn a sample of knitting (a swatch) and an empty food tin into a pen holder








 Μ' αυτή τη μολυβοθήκη  που προήλθε από την αξιοποίηση και δημιουργική ανακύκλωση ενός μεταλλικού κουτιού από σάλτσα ντομάτας, πήρα μέρος στο  διαγωνισμό Αλλαξέ το της Αριστέας. Ευχαριστώ πολύ τους φίλους και τις φίλες που ψήφισαν τη συμμετοχή μου σ' αυτό το υπέροχο παιχνίδι  στο οποίο απολαύσαμε πολλές υπέροχες κατασκευές !!!!!!!

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πώς να πλέξετε  αυτή την όμορφη δαντελωτή πλέξη .
     Click here to  see how to knit this beautiful lace pattern .


Επισκεφτείτε την ετικέτα πλέξιμο με βελόνες .
Visit the label knitting .

                 Επισκεφτείτε την ετικέτα Ανακύκλωση
                          Visit the label Recycling

                   Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!
                    Have a nice weekend !!!!!!!!!



16 σχόλια:

  1. Αυτό πάλι, πού το πας?
    Μπροστά στα μάτια μου ήταν η απάντηση και δεν σε βρήκα!
    ;-) χαχα!
    Πολύ όμορφη η πλεκτή μολυβοθήκη σου, κορίτσι μου!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!!!
    Καλό σ/κ!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τοματίναι κονκασέ έιχα γράψει! καλά γελούσα όταν έγραφα τις περιγραφές!
    Νίκη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου!
    Πραγματικά ανέδειξες ένα αντικείμενο που το πετάμε!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Your pen holder is great, one can knit so adorable . Very nice!
    Greetings Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, Νίκη μου!
    Ήταν πολύ ωραίος ο διαγωνισμός της Αριστέας μας!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου ανάμεσα στις τόσο ευφάνταστες δημιουργίες, ξεχώρισε η πλεκτή σου μολυβοθήκη!!! Μοναδική ιδέα ανακύκλωσης, συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η συμμετοχή σου μου έδωσε ιδέα...
    Με το πλέξιμο δεν το έχω και πολύ. Η μαμά όμως σκίζει! Θα της ζητήσω ένα δείγμα για να φτιάξω τη μολυβοθήκη για το γραφείο της κόρης μου!!! Καλή σου μέρα, φίλη!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να δω το σπίτι σου.
    Τι δεν έχεις ντύσει; Τι δεν έχεις στολίσει;
    Που έχεις παραλείψει να βάλεις τη δική σου πινελιά
    τη δική σου τέχνη;
    Για ακόμη μια φορά μπράβο Νίκη μου για τα ωραία σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σου για τη συμμετοχή σου! Την κλέβω την ιδέα να το ξέρεις.
    Καλή σου εβδομάδα πάντα δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή