Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Η Πέπα το γουρουνάκι πετάει χαρταετό /Cross stitch pattern of Peppa Pig flying a kite

 Σχέδιο για κέντημα σταυροβελονιά  με την  Πέππα να πετάει χαρταετό 
























Για να φτιάξω την Πέππα να πετάει χαρταετό συνδύασα τα δύο σχέδια που βλέπετε παρακάτω . Έκανα  αναγκαστικά αλλαγές  έτσι ώστε η Πέππα να κοιτάζει τον χαρταετό της - την κέντησα αντίστροφα  για να κοιτάζει προς τα δεξιά . 

Για να δείτε κι άλλα σχέδια με την Πέππα το γουρουνάκι , κάνετε κλικ εδώ .
Click here to see some more  Peppa Pig cross stitch patterns.

Επισκεφτείτε την ετικέτα χαρταετοί .
Visit the label kites .




Η κεντημένη μου Πέππα θα γίνει τσάντα από την κυρία Ρένα και θα ταξιδέψει μαζί με άλλη μια τσάντα (δείτε εδώ ) στη Βέροια για το μπαζάρ που θα γίνει  το  τριήμερο 13-15 Μάρτη 2015  για τα  τα παιδιά της "Πρωτοβουλίας για το Παιδί" !!!!

Δείτε την τσάντα εδώ .

Επισκεφτείτε την ετικέτα Ζωάκια σταυροβελονιά .

Visit the label Cross stitch animals .


Καλό βράδυ !!!!!!
Have a nice evening !!!!!!



20 σχόλια:

  1. Еще одна красота!!! Как здорово вы их сочетаете!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, αυτή η Πέππα!!
    Εγώ δεν την ήξερα και πέρσυ με ζάλιζε η ανιψιά της κολλητής μου, οπότε ήθελα-δεν ήθελα, την έμαθα!! χαχα!
    Πολύ όμορφη έγινε!
    Καλοτάξιδη ας είναι κι αυτή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bellissimi questi ricami!grazie per i disegni!
    buona serata simona:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρηκα που γνώρισα την γλυκια Πεππα μεσα απο την τοσο ωραια αποδοση σου!
    Καλοταξιδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάρηκα που γνώρισα την γλυκια Πεππα μεσα απο την τοσο ωραια αποδοση σου!
    Καλοταξιδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό ταξίδι στην τσάντα και το γουρουνάκι σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν το δει η Λυδία μου θα με φάει!!!! Ωραία!!!!
    Φιλάκια Νίκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μένα θα με φάει η ανηψιά μου αν το δει Νίκη μου, λατρεύει την Πέπα! Όμοπρφο κέντημα για ένα παιδικό δωμάτιο, μπράβο σου! Να έχεις και συ μια όμορφη μέρα Νίκη, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι τέλεια!!!
    Η κόρη μου θα ξετρελαθεί.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταπληκτική έγινε η Πέππα σου Νίκη!!!
    Καλοτάξιδη να είναι κι αυτή!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει: είσαι απίστευτη!
    Μπράβο Νίκη μου!
    Φιλάκια πολλά ♥
    (Ως αύριο είναι το Συμπόσιο ☺ Θα προλάβεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά που είστε και εσείς και έμαθα την Πέππα, χαχα Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή