Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Χαρταετοί από λινάτσα /Burlap kites

Πλέκουμε με βελονάκι κλωστές από λινάτσα !!!!
Crochet burlap threads 

Βγάλετε τις κλωστές από τη λινάτσα τραβώντας τες μία μία .
Πλέξτε  τις κλωστές από λινάτσα και φτιάξτε  καρφίτσες-χαρταετούς.
Pull out the  threads of burlap  one by one .
Crochet the burlap threads and make some kite brooches.



































Γι αυτό το χαρταετό χρησιμοποιήθηκε βαμβακερή κλωστή .






Χρησιμοποίησα  ως φόντο για τη φωτογράφιση ένα από τους αγαπημένους μου κεντητούς πίνακες.
The backround of the photos is one of my favourite cross stitch framed ornaments.
















Όλες τις παραπάνω καρφίτσες τις έπλεξε με βελονάκι και τις κέντησε με χάντρες η φίλη μου Αθηνά - εγώ πρόσθεσα με θερμόκολα την τσόχα και τη βάση τους . Θα ταξιδέψουν στη Βέροια 
 για το μπαζάρ που θα γίνει  το  τριήμερο 13-15 Μάρτη 2015  για τα  τα παιδιά της "Πρωτοβουλίας για το Παιδί" .



        Επισκεφτείτε την ετικέτα Πλέξιμο με το βελονάκι.
                                    Visit the label crochet.
Επισκεφτείτε την ετικέτα χαρταετοί .
Visit the label kites .

Καλό τριήμερο !!!!!
Have a nice weekend !!!!!!


23 σχόλια:

  1. deliziose le casette a punto croce originale la spilletta bello
    ciao
    silvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και οι καρφίτσες και ο κεντημένος πίνακας φανταστικά
    και μέσα στο πνεύμα του χαρταετού.
    Καλή σαρακοστή και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. That's so beautiful ! I love this combinations of colours !
    Have a nice weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γει'α σου "ξαδελφούλα" τι κάνεις πολύ όμορφη η δουλειά σου με τους κεντητούς πίνακες Είναι πολύ ιδιαίτεροι και ξεχωριστοί!! Μου αρεσαν πολύ!! Γλυκές και οι καρφιτσούλες της φίλης σου!! Φιλάκια καλή Κ.Δευτέρα!!{ εγώ είμαι Θεσ/νίκη και αυριο επιστρέφω στην βάση μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυποι οι χαρταετοί της Αθηνάς με τις κλωστές από λινάτσα!!!!!
    Αλλά ο πίνακάς σου, Νϊκη μου, είναι πανέμορφος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά, καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lovely broches en your embroidery is great!
    Greetings from Marijke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Νίκη δεν έχω λόγια..... μ έχετε ξετρελάνει με τις καρφίτσες-χαρταετούς !!!!!!
    Δηλαδή πρέπει να πάμε Βέροια για να πάρουμε μία ????
    Η παρουσίαση δε πάνω σ αυτό το εξαιρετικό κάδρο, είναι άψογη !!!!!
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο !!!!!!
    Καλά Κούλουμα και πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ράνια μου μπορείς να διαλέξεις όποια θέλεις και να σου την φέρω εγώ όταν επιστρέψω από την Βέροια!!!!!

      Διαγραφή
  8. Χρυσοχέρα μου εσύ, μου άρεσε και η τσάντα κάτω,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφος ο πίνακας αλλά καί οι καρφίτσες τής Αθηνάς,υπέροχοι!!
    Καλό τριημέρο Νίκη μου!!!Καλή Σαρακοστή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Bardzo pomysłowe broszki, podobają mi się! Wszystkiego dobrego życzę!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη η δουλειά της Αθηνάς, οι χαρταετοί της πολλοί και όλοι ξεχωριστοί!!!!!! Ο πίνακας σου υπέροχος!!!! Καλή αποκριά,,,, καλή Σαρακοστή και για τις δύο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η δουλειά της Αθηνάς, οι χαρταετοί της πολλοί και όλοι ξεχωριστοί!!!!!! Ο πίνακας σου υπέροχος!!!! Καλή αποκριά,,,, καλή Σαρακοστή και για τις δύο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Συνεργασία Αθηνάς Νίκης απέδωσε καταπληκτικές δημιουργίες !!! Μπράβο κορίτσια, οι χαρταετοί καρφίτσες ......γφανταστικοί όπως και η φωτογράφισή τους με φόντο τον υπέροχο κεντημένο πίνακα !!! Καλοτάξιδοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή