Τρίτη 5 Απριλίου 2016

πολύ μικρά μοτιφάκια για σταυροβελονιά/very small cross stitch motifs

 σχέδια για κεντητά σκουλαρίκια ,κουμπιά , μενταγιόν , σελιδοδείκτες και μπρελόκ.
tiny cross stitch patterns 
 Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε μερικά ακόμη πολύ μικρά σχέδια για σταυροβελονιά . 














 




                                                           












flower motifs







































 cross stitch pendant
   












Επισκεφτείτε την ετικέτα σταυροβελονιά .
Visit the label cross stitch patterns .


                                         Καλή σας ημέρα !!!!!!!!
                                        Have a nice day !!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Śliczne te maleńkie hafty i piękna biżuteria. Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα!! Έχω δει τέτοια μοτιφ αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα τη χρήση τους. Πολύ ωραία για σκουλαρίκια,καρφίτσες, σελιδοδείκτες κλπ
    Να σαι καλά Νίκη μου
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα ενδιαφέρον Νίκη !!!
    Θα χρησιμοποιήσω κάποια σίγουρα !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, δεν είχα ξαναδεί κεντητά σκουλαρίκια! Ομολογώ πως μου κέντρισαν το ενδιαφέρον!!! χμμμ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα για πολλές χρήσεις Νίκη μου !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή