Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Βελονιά κεντήματος Παλεστρίνα/ Palestrina stitch

Η αγαπημένη μου κομποβελονιά /My favourite knotted stitch












                      Πώς κεντάμε τη βελονιά Παλεστρίνα 
                        How to do the Palestrina stitch






Το επόμενο βίντεο (διάρκειας 3 λεπτών) σίγουρα θα σας βοηθήσει περισσότερο:
The following (3-minute) video will certainly help you more :



Αν θέλετε να δώσετε περισσότερο χρώμα και λάμψη στο κέντημα σας, μπορείτε να προσθέσετε χάντρες στη βελονιά Παλεστρίνα.
Δείτε πώς θα κεντήσετε τη βελονιά Παλεστρίνα με χάντρες εδώ.
If you want to add more sparkle and colour to your embroidery,
you can add beads to Palestrina Stitch.See how to do the beaded Palestrina stitch here .







Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε τη βελονιά Παλεστρίνα για να ενώσουμε δυο κομμάτια ύφασμα. Επισκεφτείτε το site Needle 'n Thread για λεπτομερείς οδηγίες .
We can also use Palestrina stitch as as joining stitch. Visit  Needle 'n Tread for a detailed tutorial .


Η βελονιά Παλεστρίνα μπορεί να κεντηθεί σε οποιαδήποτε ύφασμα με όλα τα είδη κλωστής.
Palestrina stitch can be worked on any fabric with any kind of thread .

        Επισκεφτείτε την ετικέτα Βελονιές κεντήματος.
                Visit the label Embroidery stitches .

Καλό βράδυ !!!!!!!
Have a nice evening !!!!!!!



30 σχόλια:

  1. Τί μου θύμισες, Νίκη μου! Την punta palestrina την είχα μάθει γύρω στα 13 μου από μιά ξαδέλφη μου που πήγαινε σε οικοκυρική σχολή. Μου άρεσε πολύ, αλλά τελικά, δεν ξέρω γιατί, δεν την χρησιμοποίησα σε κάποιο κέντημα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oooh niki! so beautiful!! thank you for the tutorial!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Great !!! I like it,greetings:)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. che bello questo ricamo!complimenti!
    buona giornata simona:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Νίκη μου!!Τί μού θύμισες!!!Πόσα χρόνια πίσω μέ πήγες!!Καί άν δέν κέντησα μέ τήν βελονιά Παλεστρίνα !!!Νάσαι καλά!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή την βελονιά δεν μπόρεσα να την μάθω. Είναι υπέροχη κι ανάλαφρη!!!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ma che bello questo ricamo Niki.
    Bellissimo anche con le perline.
    E grazie per il tutorial.
    Un abbraccio Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yes, I follow you on gfc #568, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A beautiful style of embroidery , flowers laugh in your face . Lovely. Your detailed tips, I think that's great . Thanks a lot for this.
    Greetings from her heart Sandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Beautiful stitching....so even. I'll have to try that stitch....esprciallu for joining. Makes such a nice edge.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκη μου η βελονιά παλεστρίνα είναι κι εμένα η αγαπημένη μου βελονιά και έχω κεντήσει αρκετά κεντήματα!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ه°·هჱ⊱
    Muito bacana!
    Esse ponto é chamado aqui de "ponto nó"... é a primeira vez que o vejo com miçangas coloridas... muito mais bonito!!!!

    Ótimo domingo com tudo de bom!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ჱه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τις πιο όμορφες και διαδεδομένες βελονιές η κομποβελονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wow! You are very talented, I am all thumbs when it comes to such things. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Очень интересно, спасибо за такое подробное описание.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν και έφηβη είχα κεντήσει ολόκληρο τραπεζομάντηλο,
    δεν την θυμόμουν καθόλου την παλεστρίνα και σ' ευχαριστώ
    που μου τη θύμισες τόσο καλά.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι μας θυμησες τωρα απο τα εφηβηκα μου χρονια εχω
    Να ραψω κομποβελονια .κατι θα κανω ομως τωρα που τη θυμηθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι μας θυμησες τωρα απο τα εφηβηκα μου χρονια εχω
    Να ραψω κομποβελονια .κατι θα κανω ομως τωρα που τη θυμηθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή