Παρασκευή, 9 Μαΐου 2014

Σχέδια με τον Μπομπ Σφουγγαράκη για κέντημα / Spongebob cross stitch patterns

5 σχέδια και μονογράμματα με τον Μπομπ Σφουγγαράκη για σταυροβελονιά
5 Spongebob cross stitch patterns and monograms 



Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
Click here to see more patterns .








Κάνετε κλικ  εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια .
Click here to see more patterns






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .






Κάνετε κλικ εδώ  για να δείτε περισσότερα σχέδια .
Click here to see more patterns






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .







Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση .
Click here to see an enlarged pattern .


Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!!
Have a lovely weekend !!!!!!!



13 σχόλια:

  1. ω! δεν τα δείχνω στο γιο μου, θα τα θέλει όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο δικός μου γιος λατρεύει τον Μπομπ !!!!

      Διαγραφή
  2. οοο υπεροχα! χιχιχ

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Κική μου !!!!!

      Διαγραφή
  3. Που τον θυμήθηκες τον Μπόμπ βρε Νίκη μου;;;
    Αμάν και τι κάναμε να τον ξεχάσουμε!
    Θυμάμαι 3 από τους φίλους μου στην Θεσσαλονίκη - χρόνια πριν - να κάθονται τα μουλάρια να βλέπουν Μπομπ και να το αναλύουν κιόλας, έλεος!!!
    Μετά βέβαια πήρε την σκυτάλη η ανιψιά...
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού τον θυμήθηκα ???? Ο γιος μου βλέπει ανελλιπώς όλα τα επεισόδια !!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο , επίσης , Σοφάκι !!!!!

      Διαγραφή
  4. Πέραση ο Μπόμπ!! Αυτός με τις καρδούλες είναι τέλειος! Φιλιά Νικάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή