Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ιστοσελίδες με δωρεάν σχέδια για κέντημα / Free cross stitch pattern websites



Επισκεφτείτε τις παρακάτω ιστοσελίδες για  να βρείτε πολλά σχέδια σταυροβελονιά !!!!!
Visit the following websites to find lots of cross stitch patterns!!!

  1. http://www.jessica-tromp.nl/embroiderycrossstitchfreepatternartnouveaucross-stitchpatternsdmc.htm   18  σελίδες με σχέδια Ντε μι σε (DMC)/ 18 pages with DMC patterns                                                                                                                                            
  1. http://www.punto-croce.com/
                                                                                                                    
  1. https://www.facebook.com/SchemiPuntoCroceGratis                                                                                                                   

  1. http://club-point-de-croix.com/ 243 σελίδες /243  pages
                                                                                                                                                               
  1. http://www.disegnipuntocroce.net/Disegni-per-punto-croce.html
                                                                                                                             
  1. http://free-cross-stitch.rucniprace.cz/index.php
                                                                                                                  
  1. http://www.ant-of-sweden.com/?s=browsing&p=0&search=&cat=&pref=&org=&q=&l=&productId=1452  19 σελίδες /19 pages
                                                                                                                              
  1.  http://www.cross-stitch-patterns.eu/ 44 σελίδες / 44 pages                                                                                                            
  1. http://www.graficodepontocruz.com.br/ 38  σελίδες / 38 pages
                             

                                            Καλό βράδυ !!!!!!!!
                                 Have a nice evening !!!!!

27 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι να βρεις σχέδια που σε ενδιαφέρουν , Στέλλα μου !!!!

      Διαγραφή
  2. Νομίζω πως οι φίλοι που ράβουν θα βρούνε το παράδεισο τους εδώ! Πολλά σχέδια και ιδέες! Καλό ΣΚ να έχεις Νίκη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι μπορεί κανείς να βρει σχεδόν τα πάντα !!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο , Λίλια !!!!

      Διαγραφή
  3. Hi Niki, I'd been in so many things lately and no time to visit your lovely blog but you are always in my mind. I can' t believe how many things you were making.
    Your cameos so pretty and that amazing table cloth that took my breath away!
    I admire your patience, cross stitch this small and intricate deserves a gold medal.
    A hug,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi, Dolly !!!!! I am so glad to hear such nice comments from you - yes , I have a lot of patience but while I was stitching the tablecloth there were times I thought that I wouldn't be able to finish it !!!!! Thank you so much !!!!!
      Hugs
      Niki

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ Νίκη μου που μοιράζεσαι με τις φίλες σου!
    Μπράβο σου!
    Τα φιλιά μου!

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας στην μπλογκογειτονια το ίδιο κάνουμε - μοιραζόμαστε ιδέες , πληροφορίες και
      γνωριζόμαστε και δενόμαστε όλο και περισσότερο - θυμάμαι τότε που ήθελα να βάλω λογότυπο στις φωτογραφίες μου , μου απάντησες άμεσα στο μέιλ μου και σε πέντε λεπτά τα είχα καταφέρει !!!!! Δεν φαντάζεσαι τη χαρά μου !!!!!
      Πολλά φιλιά !!!!

      Διαγραφή
  5. Τί υπέροχες σελίδες Νίκη μου!!Τίς αποθηκεύω όλες!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ αν σου χρειασθούν , Ντίμη μου !!!! Όταν βρω κι άλλες ιστοσελίδες θα τις προσθέσω σ' αυτή την ανάρτηση !!!!
      Καλό Σ/Κ !!!!!!!
      Φιλάκια !!!!!

      Διαγραφή
  6. Νίκη μου καλημέρα και καλώς σε βρίσκω στο πανέμορφο blog σου!
    Αγαπώ κι εγώ πολύ το κέντημα και το πλέξιμο και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μας προσφέρεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες , Μάγδα μου !!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ !!!!!!! Επισκέφθηκα κι εγώ το ταξιδιάρικο blog σου και ...μαγεύτηκα !!!!!! Ταξίδεψα νοερά σε υπέροχα μέρη !!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

      Διαγραφή
  7. Φιλενάδα έχω υπέροχα νέα να σου πω , το κατάστημα http://www.afroditishobby.gr/ που έγραψες σε προηγούμενη ανάρτηση είναι κοντά στο σπίτι μου (τρομάρα μου) πήγα και η γυναίκα είναι όλα τα λεφτά ...ζεστή , καλωσυνάτη , υλικά απίστευτα πολλά , βέβαια ψώνισα και ψωνίστηκα κιόλας .
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικόλ μου, χαίρομαι πολύ !!!!!!! Μου έχει μιλήσει η Κλαυδία για την Αφροδίτη και έχουμε πει να πάμε μαζί αλλά δεν το έχουμε καταφέρει ακόμη .....δεν έχουμε την τύχη να είναι και δίπλα στο σπίτι μας !!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα μην πάτε χωρίς εμένα !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα - !!!!! Μετά πίνουμε κι ένα καφεδάκι παρέα κάπου εκεί γύρω!!!!

      Διαγραφή
  10. Νίκη είσαι θησαυρός !!!! υφαίνω ήδη ένα σχέδιο που κατέβασα από τις σελίδες που μας δίνεις.
    να είσαι καλά
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νικάκι, επιτελείς έργο θεάρεστο!!!!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστούμε!
    Φιλάκια σου και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χα χα χα !!!!! Θα σας βρώ κι άλλα και θα ενημερώνω συνεχώς αυτή τη σελίδα αφού το θέτεις έτσι - ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι ....επιτελώ έργο θεάρεστο !!!!! Απίστευτο το σχόλιο σου , Κορινάκι - γέλασα πολύ !!!!
    Καλή Κυριακή και πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Que bonito el erizo.
    Gracias por los enlaces.
    Besos para ti mi querida amiga y feliz domingo.
    Rosana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dzięki za adresy, część z nich znam, a do pozostałych zajrzę! Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Thanks for the lovely links!

    Have a great week!
    hugs
    Eva

    ΑπάντησηΔιαγραφή