Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Παιδικά σχέδια για κέντημα - children cross stitch patterns


20  σχέδια με γάτες για κέντημα σταυροβελονιά 
20  cat cross stitch patterns
Για να δείτε περισσότερα σχέδια για παιδικά κεντήματα
 κάνετε κλικ εδώ
Click here to see more children cross stitch patterns .


















ερωτευμένες γατούλες / cats in love





































































































http://graficosmiranda.blogspot.gr/search/label/GATITOS


Αφιερωμένα σε όσους αγαπούν τις γατούλες !!!!!
Dedicated to all cat lovers !!!!!!



Αν θέλετε να δείτε πολλά περισσότερα σχέδια , πρέπει να επισκεφτείτε τα παραπάνω blogs.
Αξίζει να τα επισκεφτείτε !!!!!
If you want to see many more patterns , you should visit the above blogs.
 They are worth visiting !!!!!!


Καλή εβδομάδα !!!!!
Have a lovely week !!!!




40 σχόλια:

  1. Χαχα!!! Νίκη είσαι μοναδική!!!!!!!! Πού βρήκες τόσα σχέδια με γατούλες;;;;;; Είναι όλα ένα και ένα!!!! Μου φαίνεται θα με κάνεις να ξαναρχίσω να κεντάω γιατί το λατρεύω!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, Κική μου δεν θα ξαναρχίσεις το κέντημα !!!!
      Πού θα βρίσκεις το χρόνο να ετοιμάζεις τις ωραίες συνταγές σου??????
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία σχέδια Νίκη μου πράγματι μου αρέσουν όλα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις τελειώσω τον τεράστιο καμβά......20*20 πόντους.....στραβοβελονιά(sorry σταυροβελονιά),λέω να κεντήσω την γάτα που είναι αραγμένη στα βιβλία!
    Αυτό είναι παιχνιδάκι για μένα,χα,χα,χα,χα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σχόλιά σου δεν παίζονται !!! Χα χα χα Αστείρευτο το χιούμορ σου , Χριστινάκι !!!!
      Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Νίκη, είναι όλα πανέμορφα και όχι μόνο για παιδικά, αλλά και για άλλες χρήσεις !!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tις γάτες δεν τις αγαπώ αλλά τις δικές σου τις λάτρεψα και ταυτόχρονα βρήκα τι θα κάνω δώρο σε μια φίλη που τις έχει σαν παιδιά της....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν χαρίσεις το κεντημένο δώρο σου , θα περιμένω να μας το παρουσιάσεις , Φλώρα μου !!! Η Xristin Θα κεντήσει τη γάτα που είναι πάνω στα βιβλία !!!! Σιγά -σιγά θα το πιστέψουμε !!!!

      Διαγραφή
  6. Κοριτσάκι, σταμάτα να μας ξεμυαλίζεις τώρα!!!!
    Όλο ομορφοπροτάσεις είσαι!!!!!!!
    Μήπως σου βρίσκεται και λίγος χρόνος???!!!!!
    Φιλάκια, ζαβολιάρικο και ξεμυαλίστικο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που έχω ξεμυαλιστεί με τα σπιτάκια και τα ημερολόγιά σου !!!!
      Φιλάκια , Κορινάκι μου !!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα...όμορφα όλα ..το καθένα με τη χάρη του... κάποια λίγο πιο όμορφα από τα άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία σχεδία..τα χριστουγεννιατικα μου άρεσαν !!!
    κάλω βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχουτα! ειναι τελεια!!! χιχιχιχ
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!Θα με κάνεις να αρχίσω και το κέντημα!! Καλή βδομάδα, φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Σόφη μου !!!!
      Καλή εβδομάδα !!!!
      Φιλάκιαααα !!!!

      Διαγραφή
  11. Qual deles o mais fofinho!
    Bela seleção de esquemas!
    Tenha um dia bem BOM!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα αλλά καί ζουζουνίρικα τά σχεδιάκα πού μάς παρουσίσες Νίκη μου!!!Ωραία καί τά χριστουγεννιατικα !!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ντίμη μου !!!!
      Καλή εβδομάδα !!! φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  13. Νίκη!! με βάζεις σε πειρασμό!!! τέλεια σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νίκη μου πόσες ώρες περνάς την ημέρα στο κέντημα;

    Φιλιά και καλή εβδομάδα κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο το βράδυ κεντάω !!! Είναι το χαλαρωτικό μου πριν πάω για υπνο !!! Τα σχέδια είναι για να τα χρησιμοποιήσουν όσοι τους αρέσουν - που να τα προλάβω !!!
      Φιλάκια ,Αριστέα μου !!! Καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες όλες οι γατούλες....φανταστικές!!!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ όμορφα και παιχνιδιάρικα όλα τα σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα..χαριτωμένα και ειδικά για παιδικά δωμάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Μαρία Ελενα !!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Αχτίδα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή