Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Τα αγαπημένα μου αδέσποτα

Εμφανίστηκαν στη γειτονιά μας από το πουθενά πριν από περίπου ένα χρόνο , "εγκαταστάθηκαν" σ' ένα άχτιστο οικόπεδο και ...........έμειναν !!Δεν περιφέρονται σε άλλες γειτονιές, όπως συνήθως κάνουν τα αδέσποτα,ίσως επειδή δεν ήταν ανέκαθεν αδέσποτα (υποθέτω ότι το πρώην αφεντικό τους τα εγκατέλειψε )
   Είναι πολύ φιλικά και κάνουν χαρές σε όλους και ιδιαίτερα με όσους τα ταΐζουν -και τα ταίζουν σχεδόν όλοι στη γειτονιά.Τα μπωλ τους είναι πάντα γεμάτα με ξηρή τροφή και φρέσκο νερό και βέβαια στη διάρκεια της ημέρας προκύπτουν και  ....λιχουδιές.





Μια τελείως διαφορετική περίπτωση είναι ένα δυστυχισμένο (πολύ δυστυχισμένο θα έλεγα) σκυλί στην ταράτσα γειτονικής μονοκατοικίας.Περιφέρεται ασταμάτητα στην ταράτσα όλη μέρα και με ζέστη και με κρύο (τον βλέπω από το παράθυρο της κουζίνας μου) .Του έχουν ένα σπιτάκι αλλά δεν μπαίνει σχεδόν ποτέ μέσα-η στέγη είναι από λαμαρίνα και φαντάζομαι ότι το καλοκαίρι 
θα "βράζει". Αναρρωτιέμαι το αφεντικό του είναι φιλόζωος????
Νοιώθω ενοχές που δεν έχω καταγγείλει το αφεντικό του μέχρι τώρα-έχουμε συχνά την τάση να περιμένουμε να το κάνει κάποιος άλλος. ¨Ομως το αποφάσισα -πρέπει να καταγγείλω την περίπτωσή του άμεσα (θα "ψηθεί" το καημένο το σκυλί  όλο το καλοκαίρι στην ταράτσα!!). Αλλα πού???.δεν έχω ιδέα. Περιμένω προτάσεις σας.
Μακάρι να ήταν  όλα τα ζώα τόσο τυχερά σαν το Θανάση της DIMI (http://decdimisaussi.blogspot.gr/)
 την Κλώντη της Αχτίδας (http://aktida.blogspot.gr/). και 
τη Μελίτα της 'Εφης (http://creationspalette.blogspot.gr/2012/06/blog-post_10.html ).

10 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα. Καλά θα κανείς να μη το έπαιρνε αν ειναι να το έχει έτσι.μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αδεσποτούλια γλυκήτατα είναι. Μπράβο σας που τα φροντίζετε. Όσο για το καημένο το σκυλάκι του γείτονα ειναι κρίμα να ταλαιπωρείται. Να το καταγγείλεις σε κάποια φιλοζωική. Ίσως βρεθεί κάτι καλύτερο γιαυτό.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη μου τι καλά που κάνεις και μιλάς για τα αδέσποτα, τα λυπάμαι αφάνταστα όταν είναι αφροντιστα αλλα λυπάμαι περισσότερο τα σκυλιά κάποιων δήθεν φιλόζωων ιδιοκτητών που πρέπει να τους καταγγέλουμε γιατι τα ζώα βασανίζονται και αφού η καταγγελία είναι ανώνυμη θα έλεγα να το κάνεις Εγώ γενικά δεν ειμαι της καταγγελίας αλλά η κόρη μου συγχυζεται τρομερά οταν βλέπει τέτοιες περιπτώσεις και μιά και νομίζω οτι δεν θα πάθει και τιποτε ο ιδιοκτητης , θα του κάνουν απλά μια συσταση να βγάλει το ζώο απο τη ταρατσα, τότε θα έχεις σώσει το σκύλο, εμεις εχουμε ενα λαμπραντορ μεσα στο σπιτι και τα πονάμε πολύ όλα τα ζώα. Πέρνα και απο το σπίτι μου , σου έχω βραβείο, θα κάνω σε λίγο την ανάρτηση, φιλιά ολλά Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου Νίκη!Στα τυχερά να προσθέσεις και την Μελίτα την συνιδιοκτήτρια αυτού του μπλόκ χα χα!!αν διαθέτεις χρόνο πάτα εδώΗ ΜΕΛΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ Είναι πολύ λυπηρό να εγκαταλείπονται από τους ιδιοκτήτες τους αλλά το χειρότερο είναι να βασανίζονται έτσι από ανεύθυνους και αδιάφορους ιδιοκτήτες!!! Φιλάκια πολλά θα τα πούμε καλύτερα μόλις έχω χρόνο !!στο Φανάρι δεν έχω δικό μου Ιντερνέτ και η επικοινωνία με δανεικό με δυσκολεύει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απέτυχε το πάτα*εδώ* και δεν ξέρω άλλο τρόπο για να πήγαινες σε μία παλαιότερη ανάρτηση μου ,είχε αρκετή πλάκα!!!Οι ιντερνετικές μου γνώσεις μου είναι περιορισμένες και ότι κάνω στο μπλοκ μου του κάνω με θράσσος και πολύ τύχη αυτή την φορά η τύχη με εγκατέλειψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Νίκη μου!!!Μπράβο σας πού φροντίζετε τά σκυλάκια τής γειτονιάς σας!!Σού τό λέω εγώ,πού είχα σκυλί,τόν Μπούμερ,ένα πανέμορφο Κόλει,καί έφυγε από βαθιά γεράματα!Τά λατρεύω όλα τά ζωάκια,καί ο Θανάσης μου,είναι αδέσποτο γατάκι,πού έρχεται 3 χρόνια καί τό ταίζω καί έφερε τήν Θανασούλα,καί μαζί μέ τά τρία χαριτωμένα της γατάκια,έγιναν 5 οι γάτες!!Σκυλάκια ευτυχώς,δέν έχουμε στήν γειτονιά μας!!Οπωσδήποτε νά κάνης καταγγελία στήν αστυνομία πρώτα καί αυτοί θά σού πούν τί νά κάνης!!Κρίμα τό ψυχουλάκι!!Νάσαι καλά πού μέ σκέφτηκες εμένα καί τόν Θανασάκη μου!!!Φιλάκια γλυκειά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυπάμαι που το λέω όμως..ο Έλληνας δεν αγαπά τα ζώα..δεν τα αγαπά καν σωστά.Το θέμα δεν ήμαστε εμείς οι 10..20...100..το θέμα είναι να γίνει συνείδηση σε όλους οτι ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ σε αυτά τα πλάσματα ότι τους στερούμε.Κάθε μέρα ταίζω 5 αδεσποτες γάτες 2 φορές την ημέρα με μόνι μο πιάτο φαγητού και νερού δίπλα στη πόρτα του παλιου μεγαζιιού μου.όποτε πηγαίνω στο κτήμα ( σχεδόν καθημερινά) ταίζω 4 αδέσποτα σκυλιά που μένουν μόνιμα σε ένα μέρος και ένα ακόμα στο γυρισμό που το βλέπουμε δίπλα στη λίμνη.Δεν πετώ ΠΟΤΕ τροφή, αγοράζω από τη κρεαταγορά με 5 ευρώ μία τεράστια σακούλα με κόκκαλα και κρέατα που καθαρίζουν.Ο άνδρας μου τα πλένει,. τα μαγειρεύω, προσθέτω μακαρόνια ή ρύζι και ταίζουμε τα αδέσποτα σχεδόν καθημερινά.Θα με πειτε..βλήμα ίσως...'όμως τα αγαπώ, τα φροντίζω και μαλλώνω τη Κλώντη που σαν κακομαθημένο παιδί έχει τα πάντα και ..και.. Έχουμε κι εμείος στη γειτονιά τέτοιο "φιλόζωο" και μαλλώνω κάθε φορά.όμως μία φορά δεν άντεξα και πήρα την αστυνομία, δεν έκανε πολλά όμως τον απειλησα με μηνυση εκεί και..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε θα΄ταν κακό να καλέσεις την αστυνομία ή τη φιλοζωική της περιοχής σου ώστε να του κάνουν μια σύσταση μπας και καταλάβει το βασανιστήριο που κάνει στο ζωάκι γιατί είναι πολύ πιθανό να μην το έχει καν συνειδητοποιήσει. Πολλοί νομίζουν ότι "σκυλιά είναι δεν παθαίνουν τίποτα", έχουν άγνοια διλαδή. Εγώ να σου πω την αλήθεια θα τον έπιανα και θα του μιλούσα προσωπικά (ευγενικά και με σεβασμό άλλο αν μέσα μου θα΄βραζα)μήπως και το καταλάβει.. Αν έχεις και κάποιο άλλο άτομο μαζί σου ακόμα καλύτερα. Πάντως μην τ'αφήσεις έτσι κρίμα είναι.. Να'σαι καλά γλυκό μου κορίτσι! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή